有史以來....我係第一次睇完整本書....因為我平時都係睇下睇下就唔睇
今個禮拜亦係有史以來睇得最多唔係漫畫ge書(3本呀....係小說)^^
係d同學介紹架.........
我今日8點自動醒左知後.....就訓唔到啦!!!T T
但8點有咩tv睇??.....冇
只有睇d fd借被我ge小說...佢地話超好睇!!!
細老醒左啦!!!!!!!死得啦!!!好痛....><
出街....撞到一位fd(係一個叫希望之光ge交流團度識ga)
佢叫我xx教住(交流團中ge花名)
但我冇理佢.....因為我本來唔記得e個名ga啦!!佢冇端端叫咩呀!!搞到我記反...哼!!
咪怪我唔理你.....你當時咁大聲叫xx教住.....好多都望住你.....我認左就會好冇面..
反正同你都冇野講ga啦......又唔係好熟.........
死.....唔記得做功課...
好采今日係星期6......聽日慢慢做都唔遲呀!!ye(^O^)
|