頭部被人用硬物打到......痛痛痛.....TT
係我做錯野.....被人打ge後果....
我真係低死.....好野唔野竟然野到我細老
我一d都唔低得可憐.....我願意被佢打(受應有ge後果)
好耐冇睇漫畫啦!!!成日睇小說.....真係好無聊
今日一定要借足10本先得....呵呵(^O^)
星期三放假....
我mami話:星期二晚上去遊船河.....o
我mami邊度有$$去租船呀??
我今日有一個問題.....我有咩缺點??
我平時可以諗到好多
但認真d諗.....反而只係諗到1個
睇來....我唔識議認真.......
p.s.我學壞啦!!!雖然知道自己需要改善......但已經習慣左...好難改>.<
|