我班d人有d問題........
坐係我附近d人....好任......佢地經常講d任野...講到我想吐
其他就係...見到我同d異性傾野...就話我扣仔....
佢地仲同我改左個花名....磁石(同異性相吸)
e家仲有人話我鍾意2E班某個人.....但我同2E班d人都唔熟
琴日紅十字會開會(我係會員)
我地要玩遊戲....玩電人
哇哇!!好多電呀!!!!!!頂唔順..其實佢地被我電得仲慘...哈哈