| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 14 日 星期三  |
2005-12-14  |
好悶ar...=________=""
今日要返去補測...好鬼煩....今日唔知d解好鬼精神....可以好比心幾緊上堂~~英文堂個時say...我有份去德x學校做乜鬼野discution wow...之後luch個時就同him行下行下....最後都係買面包食..跟住RST堂個時又係到介紹咩叫聖誕節(鬼唔知聖誕節係咩咩...仲洗講ga)..放左學就同成班人一齊行去德x學校做discution..help me ar...成班坦克...足夠可以開第n次世界大戰....真係想問下佢地間學校有無整d嘔吐袋係到......=__________=
今日勁...................勁無奈
|
| 刊登時間:2005-12-14 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 149 | »
|