又隔左差5多半年
終於解封番
thx你啊珊珊姐
如果5係個qooza會比我1路封落去
琴日去左mk唱k
1朝早9:30就起左伸
約左m濂,kit10點係火車站等..去食早餐
以為佢地係粉嶺食..入左闡等佢地
點知佢地係上水食
要我出番闡..咁就冇左3蚊啦
m濂又遲到啦..10點打比佢重係屋介
我同kit就入左上水中心行..
入面得間''新一代運動家''開左
冇野岩睇..唔洗3分鐘就出左黎-.-
之後同去左m記..終於見到m濂啦
環是和平常1樣的樣子
跟住去左坐火車
本身約左珊珊姐佢地第3卡等
m濂話要坐...終於我地由第4卡行到第1卡
都係要企係度-.-
去到粉嶺..差d叫5設佢地上車...好彩姐仲趕得設
thx你地由第3卡走到第1卡搵我地啊
跟住同佢地p winning..5記得左幾比幾啦
之後同珊珊姐玩15/20
kit果然有秘技
不個逐漸發覺..開晒收晒先係長勝之道啊
去到mk..佢地話5夠時間
要落住雨趕路..好慘啊
重比bee,馬同學快過我地到
終於到左..
間房真係超大啊..不個都係得4支咪-.-
入到去頭哥幾首都係女仔歌
靜係記得有首你的微笑
yc去左打flash game
m濂想on msn同d人傾計
點知個鍵盤神左(之後5知點又比馬同學搞番好)
跟住就同左佢p win..原來佢都係重色輕友..冇野做先搵我
之後終於有男仔歌啦
第1首係...5記得左
跟住5知點解成班係度''叫''歌
黃小姐5用咪把聲都大個我地用咪
真係好..恐佈啊
跟住唱超人主題曲..全世企晒係度
原來呢首先係我們的至愛
跟住叫左個麵..靜係食左幾條
太飽啦..5想晒野..不個都冇辦法啦
但係都飲左2杯涷奶茶^^
之後我地就開好始係咁插播
女仔狂插好仔歌..m濂狂插舊歌
我就...悶爆啊
好彩之後有首心照
點知冇人識唱...得我1個-.-
不個後都唱左5少
跟住m濂,馬同學都走左..靜番9個人
第1次見neway咁準時...3點正就cut左..唉
之後去左x萬中心映貼紙相
上左去7數..點知間野係3數-.-
跟住同yc佢地落番地下等kit..
先發覺個toilet係6數..又上番去...
跟住就開始映相..映左成個半鐘
bee重比人話,叫佢小心d
都係5小心踩倒佢1下姐..洗5洗咁啊
之係坐地鐵去九龍糖
我,kit,翠,映,珊(5知有冇數錯)擔1把遮
搞到我好濕啊,好彩好快乾得番
之係kit表演吞遮,真係好''形''啊
5點樂到左又1城,等位等左半個幾中
終於係吉野家買左野食
點知河童到瀉左佢d汁..勁慘啊
跟住見到文權佢地,比佢地坐左我地個位^^
之係同kit,河童,bee,珊珊姐坐的士去,成班係度吹水
珊珊姐著左條熱褲,m濂比左佢條褲佢
size都5睇落係差好多姐
我覺得今年個薈藝嘉誠有d悶
冇咩野睇..除左個畫劇同hip-pop
走哥陣同m濂,father擔1把遮去地鐵站
搞到我濕多次-.-
番到上水重落緊雨先發覺冇遮
去左m濂屋介問佢借..發覺佢勁好人啊
1日就咁完左
第1次打咁多野
重記得個迎新營..同kai源玩uno玩到成2點
哥時1聽到d大哥姐話次次欠功課都要留堂
勁驚lo
不個今年靜係留個3次堂..算係咁啦
f.2個班足第1場就輸左
him幫我地追平
但係佢又射失左之係個12碼
不個全場最好波都係佢
重有...sor今日冇去到練波
聽日就班足..有時間就黎睇啦
3e ge最後1個班際比賽
5敢話實贏..不個實會踢到最好
依家ge感覺仲好似岩岩入lks lo
有時都幾羨慕d f1仔
好想番番f1
仲有2日..要珍惜埋佢啊
|