2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2008-07-07 分類: 未分類

又隔左差5多半年

終於解封番

thx你啊珊珊姐

如果5係個qooza會比我1路封落去

 

琴日去左mk唱k

1朝早9:30就起左伸

約左m濂,kit10點係火車站等..去食早餐

以為佢地係粉嶺食..入左闡等佢地

點知佢地係上水食

要我出番闡..咁就冇左3蚊啦

m濂又遲到啦..10點打比佢重係屋介

我同kit就入左上水中心行..

入面得間''新一代運動家''開左

冇野岩睇..唔洗3分鐘就出左黎-.-

之後同去左m記..終於見到m濂啦

環是和平常1樣的樣子

 

跟住去左坐火車

本身約左珊珊姐佢地第3卡等

m濂話要坐...終於我地由第4卡行到第1卡

都係要企係度-.-

去到粉嶺..差d叫5設佢地上車...好彩姐仲趕得設

thx你地由第3卡走到第1卡搵我地啊

跟住同佢地p winning..5記得左幾比幾啦

之後同珊珊姐玩15/20

kit果然有秘技

不個逐漸發覺..開晒收晒先係長勝之道啊

去到mk..佢地話5夠時間

要落住雨趕路..好慘啊

重比bee,馬同學快過我地到

 

終於到左..

間房真係超大啊..不個都係得4支咪-.-

入到去頭哥幾首都係女仔歌

靜係記得有首你的微笑

yc去左打flash game

m濂想on msn同d人傾計

點知個鍵盤神左(之後5知點又比馬同學搞番好)

跟住就同左佢p win..原來佢都係重色輕友..冇野做先搵我

之後終於有男仔歌啦

第1首係...5記得左

跟住5知點解成班係度''叫''歌

黃小姐5用咪把聲都大個我地用咪

真係好..恐佈啊

跟住唱超人主題曲..全世企晒係度

原來呢首先係我們的至愛

跟住叫左個麵..靜係食左幾條

太飽啦..5想晒野..不個都冇辦法啦

但係都飲左2杯涷奶茶^^

之後我地就開好始係咁插播

女仔狂插好仔歌..m濂狂插舊歌

我就...悶爆啊

好彩之後有首心照

點知冇人識唱...得我1個-.-

不個後都唱左5少

跟住m濂,馬同學都走左..靜番9個人

第1次見neway咁準時...3點正就cut左..唉

之後去左x萬中心映貼紙相

上左去7數..點知間野係3數-.-

跟住同yc佢地落番地下等kit..

先發覺個toilet係6數..又上番去...

跟住就開始映相..映左成個半鐘

bee重比人話,叫佢小心d

都係5小心踩倒佢1下姐..洗5洗咁啊

之係坐地鐵去九龍糖

我,kit,翠,映,珊(5知有冇數錯)擔1把遮

搞到我好濕啊,好彩好快乾得番

之係kit表演吞遮,真係好''形''啊

5點樂到左又1城,等位等左半個幾中

終於係吉野家買左野食

點知河童到瀉左佢d汁..勁慘啊

跟住見到文權佢地,比佢地坐左我地個位^^

之係同kit,河童,bee,珊珊姐坐的士去,成班係度吹水

珊珊姐著左條熱褲,m濂比左佢條褲佢

size都5睇落係差好多姐

我覺得今年個薈藝嘉誠有d悶

冇咩野睇..除左個畫劇同hip-pop

走哥陣同m濂,father擔1把遮去地鐵站

搞到我濕多次-.-

番到上水重落緊雨先發覺冇遮

去左m濂屋介問佢借..發覺佢勁好人啊

1日就咁完左

第1次打咁多野

 

 

重記得個迎新營..同kai源玩uno玩到成2點

哥時1聽到d大哥姐話次次欠功課都要留堂

勁驚lo

不個今年靜係留個3次堂..算係咁啦

 

f.2個班足第1場就輸左

him幫我地追平

但係佢又射失左之係個12碼

不個全場最好波都係佢

重有...sor今日冇去到練波

聽日就班足..有時間就黎睇啦

3e ge最後1個班際比賽

5敢話實贏..不個實會踢到最好

 

依家ge感覺仲好似岩岩入lks lo

有時都幾羨慕d f1仔

好想番番f1

仲有2日..要珍惜埋佢啊



ctkrma
暱稱: Ivan
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-07
2010-09-04
2009-07-27
2009-01-28
2009-01-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 1675