成班 fd 冇聊冇野做係我 home 開枱打麻雀 .. 打完之後我地去咗蘇豪到飲酒 .. ok 好玩丫 .. 最正 ge 就係 d 麥樂雞 .. he he .. 勁好味 ar .. 玩到四點 .. 三點幾倒 la .. 我打比老公睇佢係邊 la .. 原來老公係 night cat 喎 .. 跟住老公過黎車我番 home .. 我地好耐冇見過 na .. 十日 na .. so 見到老公好開心 .. 不過佢有 d 貓貓地 .. 搞到我坐佢車有 d 驚 .. 番到 home 佢係到發顛 .. 係到自然自語 .. 我仲記得佢前晚講過 d 咩 .. 唔知係真定係假 ge 呢 .. 算 la 就算係真 ge 我諗佢都唔記得咗佢自己講過 d 咩 ..
琴晚子明生日去咗 bass 到搞 .. 都 ok 小人 下 .. 數埋二十個 fd 到 .. 可能因為有 d 人我唔識 la .. 冇咩 fee中玩 .. 玩咗一陣就走咗 lu .. 今晚又去飲酒 .. 死得 la .. so 諗緊去唔去好 .. he he .. 心大心細唔知點算好 ..
|