今日約左兩位新朋友仔練柔道,
起初我以為她們放我飛機嫁。
好彩距地係遲到姐。
嗯。。。其實我未見真人前,以為係好細個嫁。
但原來依家D14歲咁鬼高嫁。。。。。我太矮喇。。
一個就較開朗,一個就較內向。
開朗那個就好大力,我本人覺得十分有潛質學柔道。我真係好希望距能學。
做我師妹。。。。。。。。。。