|
今日遲到呀,,好糯呀><,,
企左係d form2隔離,,好鬼死糯呀><”
今日sci勁悶呀,,都唔知佢up乜,,
咩咩energy,,咩咩energy
講左成堂都唔知講緊乜= =”
英文堂,,quiz,,
得45分....差5分就合格....唉
quiz緊個時,,lls話fion偷睇隔離,,
佢都白痴既,,唔夠fion串,,就拎訓導出黎講,,
分明唔夠串la,,跟住又係咁鬧我地,,
佢個女又唔關我地事,,又拎出黎講,,
中文堂,,個個死史sir,,
又冇叫人帶中文書,,搞到冇帶個d要罰抄,,
抄社評,,佢都傻既,,
自己未改完,,又話自己唔舒服,,
佢都冇講書,,又要人地抄,,
上maths堂,,好彩有幾分鐘問kevin sir,,
關於佢結婚d野,,個個草明問,,,,,,
〝你地上左床未呀?〞
笑都我死死吓,,佢好勇呀,,
咁都敢問,,跟住又講書,,
悶到死.........
【_kevin sir,,祝你新婚快樂!!*
|