| curtis1996 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 12 月 5 日 星期日  |
| 2010-12-05 |
分類: 未分類 |
第二次用Qooza(用Ipad打):)
琴曰開放曰好好玩:)
同A準Din左好耐
夜晚去左中環食放題(同阿媽興足生曰)
食左勁多野:]
好滿足
今曰去左姨媽屋企個夜
去埋姨媽個fd屋企
坐左開蓬車
勁High :)))))))))))))
玩埋Xbox 360體感
好開心
今晚睇波
希望皇馬贏波啦
|
|
|
邪彤 於 2010-12-06 08:07 PM 發表:
豪華生活:'(
|
網主回覆
HAHA
:):):) Posted at 2010-12-06 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Samki 於 2010-12-05 12:25 PM 發表:
cM;> Ipad lor \D/
|
|
|
|