| curtis1996 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2010 年 12 月 11 日 星期六  |
| 2010-12-11 |
分類: 未分類 |
今日朝早有啲吾舒服
遲左去賣旗
剩係賣左一張
(仲係A準擺個一蚊A落去)
个袋得一个一蚊
勁輕
:(((
去左淡仔食米線
好味
:)
跟住同崔秋佢地去左(偷情公園)玩UNO
A準勁HIGH
:)
玩埋7級豬
A準輸在
罰左.........
A準你小心星期一被人爆頭呀
哈哈
`從沒在意您心中擁有多少位;只在意我是否其中一位`
|
|
|
於 2010-12-13 04:54 PM 發表: 於 2010-12-13 04:53 PM 發表:
lol得一張,好廢xd
|
網主回覆
HAHA
你今曰出左沙田咩? Posted at 2010-12-11 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Samki 於 2010-12-11 07:51 PM 發表:
cm:D
|
網主回覆
THX
:) Posted at 2010-12-11 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|