name: hebe
birth: 15-11-1990
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天

化悲憤為力量!

悲憤為力量!
悲憤為力量!
悲憤為力量!
悲憤為力量!
悲憤為力量!

你即管針對我吧!
事事與我過不去吧!
何妨跟你冷戰!
我是不會認輸的!
反正無論我做什麼事,
你都總是覺得不順眼!
你就放馬過來吧!
我是絕對不會示弱的!

努力!努力!
不要被看扁!
不要被瞧低!
不要被踐踏!
不要輕言放棄!

悲憤為力量!
悲憤為力量!
悲憤為力量!
悲憤為力量!
悲憤為力量!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天

「美女廚房」,,

岩岩睇完「美女廚房」,,真係笑到仆地!!!

果個唐xx,,煮野煮到.....笑到我....

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天

,,,

昨天影了很多閃電短片,,同埋閃電圖*
http://i59.photobucket.com/albums/g293/lingyinw/2903129255001.jpg
好令*好壯觀喔!!!

之後,傾左陣電電,,就訓身做ECON,,
簡直變態的ECON,,,!
不知我能否做完?

神燈*,,,,,嗚...HELP....

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天

「黑色」星期五*

今日上中史,,前面朱仔話掛左雨,,
BOTH OF 我 & VI都興奮得快要尖叫!!!((擺出勝利的手勢-V-''
到左差唔多落堂,,宣佈掛雨...
叫我地返班房,
本來我地都好hi 咁歡呼,
點知返到4c classroom...執野嗰時,
竟然宣佈唔比人走...!!!

好彩之後小喬mum接,,
接埋我,LLL,同靜兒,,*V*多謝哂你呀喬宝宝*((衷心100%

之後,,拎住好多書走了,,
D書真係超重!!!because要清locker,,
雖然用左個box盒住,,但都好重!

出左學校之後,就同LLL去red forest同粉,錦到會合,
最後就獨自回家了...

回家的路上真係好辛苦!
((虛脫...d書重到抽筋...攪到我全身無力!

返到屋企,,食左toto 5,6隻蕉*
仲食左n咁多野...
我...唔可以,再咁咖啦...
我要減肥呀!

P.S,,,,溫書了!!!!

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天

米拉&米亞*

好開心!!*v*
又買多左本米拉&米亞的book*,,,
Sunore*那本的大一個size*
嗯,,,,今次真係要好好的用了...
不要再亂畫了...

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天

6月3日*

好無奈,,無啦啦掛紅雨~
我們4c由原來最特別的一班變成最可憐的一班...
因為我地本身可以lunch咩埋豬包就閃人!而家反而無啦啦多左幾堂...>.<''
不過都好,,enjoy左一個好優閒的lunch & 好好睇的崑劇!!

放左學之後,,同麗,day,錦 (v哇鬼叫)的行去red forest,,
好大雨!好彩有傘*v*,,係前天忘記拎番屋企,,so先至有...((因禍得福*
,,我仲好好心的,,摭埋一個f.1仔行去學校對面~~~-v-''


好yeah*係星期五*有最美味的G餐---CHEESE焗飯!!!!

食完之後,就BUY糖,,之後就飛的去元朗劇院,,得番10分鐘!

去到,原來仲味入得,,,等...
等的時候,食左一粒"大笑欣欣杯"比的糖,,
味道很怪,,吐左出來..sor*喔!!〞

再等,,喔!終於入得!!!好興奮!!!
全程冇訓覺!勁!仲要識聽個講者全程講的普通話,奇蹟!
原來崑劇都幾好睇!個(青春版)牡丹亭好正!男女主角好令!

睇完之後,就走了,,
好無奈,,無啦啦拎多左把傘!=.=''
我想講,,我拎兩把傘仲7 !算!

之後就走同day等走了,
點知行多左many 錯路,,好低能!
跟住同錦行左新地帶一陣就閃了*

又係咁,鬱悶的歸家心情,
是無人能理解和體會的...

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天

端午節*

今日,係端午節假期**
同左Sunore*,錦*去唱k,,
係最後一日可以放縱自己的日子=v="
打後的日子就要溫書了>o<".....

今日*又遲到,,對唔住!!!!
我已經好早就起身,但我都唔明點解會遲=.=''
之後,,一路唱到12點,
最爆笑係無啦啦唱左首XD兒歌「讓我閃耀」"
仲睇左CREAM的噁心MV,,,
笑到唱唔到囉...
唱完之後就去左影貼紙相,,
影的途中,有班變態,,,狂打拳,,打到燈都熄埋...
(雖然唔知點解會無啦啦熄燈,,,不過我姓賴的嘛!)

跟住,影完之後,,
就閃*了,,
回家的心情真差透...
還要下著鬱悶的細雨...
自己都好似發左霉咁,,><"

回家後,,
盡慶後,,
格外疲累...
倦透安睡...
 Z
  Z
   Z
    .....

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天

《阿壞不壞》

剛看完《阿壞不壞》,
真係一本好有教育意義的圖書!
裡面講到的阿壞,真的有點似我!
我都渴望會好似阿壞咁,最尾變乖乖!*v*
加油!加油!

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天

矛盾*

心情,再度矛盾!
人與人之間的愛恨,變得愈來愈難辨別!
前天,我恨你恨到骨子裡去,
現在你又卻像十分關心我,弄得我又愛又恨!

我是個善忘的人,
若然你不激起我的憤怒,
從前你怎對待我,我可以畢生忘記...

但若然你無緣無故弄哭我,
我便把以往對你的憎恨,
一 一 激發出來!

請別再這樣對我...

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天

27/5

味大考,先興奮,,*
哩排成日喺度plan暑假去邊玩,好興奮呀!
不過點都好,最緊要係而家考好大考先=v=
大家要一齊努力呀!!!
今日,去左vivi屋企,,一齊補Maths*,
一個中六的哥哥教我地~
好掂呀佢d數!勁!要加把勁喔!!!
*27/5 end~

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天

*驚*

今早發夢,,夢見小喬死左...
>.<" 驚***都唔知點解會夢見小喬,,"
我仲記得要包住小喬條屍...
我扮哂勇!但其實已經驚到鏢冷汗!
之後6點就嚇到醒左!
對唔住呀小喬!!!!
竟然夢見你死左.....
對唔住x100000000000000000000000000000000000000000000*
不過放心啦,,夢境同現實係反常咖*v*
so,,話唔定你會長命百歲*
,,,,哩排成日同小喬吵架!((雖然是扮出來的,,
但,,都對不起喔!你這麼好!!!!!不忍心喔!!!
我以後不敢了,,,,

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天

*米拉&米亞*

又買了一本新簿,,真係好好好好令*
有隻好可愛的米拉&米亞*
好可愛呢!!!
之前見vivi有本米拉&米亞*notebook,,
so我都買番本*v*
好yeah*又多本心情日記**
p.s,,一齊努力應付大exam*

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天

個肚痙攣....

笑到我肚爆囉,,

http://www.youtube.com/watch?v=YY6JIfLrvJc&search=%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E9%98%BF%E5%8F%94%28%E6%9C%89%E5%AD%97%E5%B9%95%29

再同我阿妹聽果首煞科,,XD...

http://www.youtube.com/watch?v=Dwy3_RrGnZg&search=%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E9%98%BF%E5%8F%94%28%E6%9C%89%E5%AD%97%E5%B9%95%29

個肚痙攣....

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天

5月23日*

今日,肚痛,so早退,

不過其實根本就冇乜事...

不過比莫sir 叫返屋企 -0-"

返到屋企,,有種異常的感覺...

一個字:「怪」!

之後,,見家姐HKCEE放大假中,,

so一齊去唱k,,

又返返元朗,,好睇死!

第一次去greenbox唱,,貪平,,

點知d feel係極差!

d 服務, 音響 都好差囉!

之後,,唱唱下,,好悶,,打左比cap傾左陣*

之後,,唱到8點,,閃*人

返到屋企,,仲食得落4個紙包cake,,

胃超大囉!

,,唉 >.<",,,今晚仲要趕工...

聽日,,

聽日,,要交果份中史奪命習作XD..

我跟你拚命了...

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天

發誓*

作曲:鄧智偉    主唱:鍾嘉欣     填詞:陳詩慧

發誓從此 絕無兒嬉
讓愛戀隨心細味 餘生愛著你
如死怕忘記 共誰入戲

從未到訪過夢內
不過心事仍可裝載
還未置身這事外 換來漫天塵埃
難道有害 何以不再
全意栽花仍不開
他朝養份再多不過無力愛仍熱切在期待

*發誓從此 絕無兒嬉
 令我堅守 也全是你
 因 這段情 告別明日痛悲
 而你是情深亦無人比
 讓愛戀隨心細味 明知愛著你
 難得再共你 是誰造美*

如若咖啡太乏味
苦澀甘願嚐得淒美
其實你早已預備 感覺曾經垂死
從未怯避 連你雙臂
全意張開來高飛
即使最後你竟撐到無力氣仍願意沒逃避

REPEAT*

發誓從此 絕無兒嬉
令我堅守 也全是你
因 這段情 告別明日痛悲
而你是情深亦無人比
讓愛戀隨心細味 餘生愛著你
如死怕忘記 共誰入戲

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]