cutesoki
暱稱: °*開心.+happy..°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
返黍返黍啦
返黍返黍啦
開心.3.
憎死....口臭怪><
><""" *>v...
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 1962
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

『﹂好好玩.﹒要返學〞

驚訝

  我今日右要去做野a∼**唉,,,好巨架,好慘a∼#!唔做都要做架啦∼∼

仲要做到25號tim a∼^^~好辛苦,不過﹏﹏大大哥話:》唔好去驚而去享受,就會快樂!!但係,如果大大哥享度我就唔哂成日甘辛苦啦!!唉,,好掛住大大哥,今日我仲冇等kk∼嗯嗯,,仲趕住返o企,根住,a細享我後面叫我,哈哈∼∼好開心o∼唔哂一個人返o企甘慘!!!!

   我o地後未仲去左m記做功課,食野,食左$36個幾,好好味!!!!哈哈~∼今日有波打.我仲諗住打打下,諗住..下午去訓交,因:我做野做到12:00先可以訓架,唉,,,好巨,e家,..根住同a細傾左一陣計,5:00啦!!!!一定要快d快d返o企,換3返工啦!

加油加油!!我要加油!!唔可以話巨架,嗯嗯!!!!

(後未打落去架)∼∼>根住我o個樓,好似有警鐘呼起,我見到一D好有型,消防員好有型,真係好好好好好有型架你見唔到咋我突然諗起如果佢地我講就好囉!!!點之.........請大家唔好妒嫉真係同我講88,嘻嘻.....我好開心,,我就同媽mi講我想要消防員,佢竟然.....竟然...話:(唔話你知)就甘過左一日∼∼

   〝大家一定要好好珍惜你o既友誼〞

唔好成日吵吵!!因:D小事吵啦!!!唔想見到你地甘樣>^<唔該哂大家!!!!

 
2005-05-17 06:06 PM   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 






訪客留言 (返回 cutesoki 的日誌)


vimi 於 2005-05-17 10:47 PM 發表:
       okok~!!!!            大家一定要好好珍惜友誼我地知 -.-.......
你同咩人去食m記 ????
仲要食甘貴~*****
 
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同a細我地去食囉,係有d心痛,嗚嗚﹏不過都食左啦!!!算數,,>*<
  開心就得啦!!!!
Posted at 2005-05-18 02:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a細"* 於 2005-05-17 06:36 PM 發表:
hi...今日唸住同你釘耐d嫁...
但系你有野做費事阻你啦!!!
我唸今日又肥左啦..."好慘"
我要開始減肥呀................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...你要加油加油!!我都要加油加油!!不過....減肥都要健康’︽–減).(
Posted at 2005-05-18 02:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a細 於 2005-05-17 06:26 PM 發表:
halo...我既fan屎soki。。。
衰鬼...唔好甘掛住我啦。。。
唔好甘辛苦呀!記住小心身體丫
得閒我會上來釘兩句嫁啦......
走啦!!!886
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻∼∼**ok冇問題!!你得閒悶個話都可以上黍o既!!!
哈哈~∼唔好甘關心我啦!!我會好 你架)0(
   嘻嘻﹏,你同我講o既,你要諗清楚先去問啦!!知未??唔知你就去c吧!!!
   我要去做野啦!!!
        唔同你講88  >c<
 
Posted at 2005-05-17 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]