| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|

『﹂好好玩.﹒要返學〞

|
我今日右要去做野a∼**唉,,,好巨架,好慘a∼#!唔做都要做架啦∼∼
仲要做到25號tim a∼^^~好辛苦,不過﹏﹏大大哥話:》唔好去驚而去享受,就會快樂!!但係,如果大大哥享度我就唔哂成日甘辛苦啦!!唉,,好掛住大大哥,今日我仲冇等kk∼嗯嗯,,仲趕住返o企,根住,a細享我後面叫我,哈哈∼∼好開心o∼唔哂一個人返o企甘慘!!!!
我o地後未仲去左m記做功課,食野,食左$36個幾,好好味!!!!哈哈~∼今日有波打.我仲諗住打打下,諗住..下午去訓交,因:我做野做到12:00先可以訓架,唉,,,好巨,e家,..根住同a細傾左一陣計,5:00啦!!!!一定要快d快d返o企,換3返工啦!
加油加油!!我要加油!!唔可以話巨架,嗯嗯!!!!
(後未打落去架)∼∼>根住我o個樓,好似有警鐘呼起,我見到一D好有型,消防員好有型,真係好好好好好有型架你見唔到咋我突然諗起如果佢地我講就好囉!!!點之.........請大家唔好妒嫉真係同我講88,嘻嘻.....我好開心,,我就同媽mi講我想要消防員,佢竟然.....竟然...話:(唔話你知)就甘過左一日∼∼
〝大家一定要好好珍惜你o既友誼〞
唔好成日吵吵!!因:D小事吵啦!!!唔想見到你地甘樣>^<唔該哂大家!!!!
|
| 2005-05-17 06:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
vimi 於 2005-05-17 10:47 PM 發表:
okok~!!!! 大家一定要好好珍惜友誼我地知
-.-.......
你同咩人去食m記
????
仲要食甘貴~*****
|
網主回覆
同a細我地去食囉,係有d心痛,嗚嗚﹏不過都食左啦!!!算數,,>*<
開心就得啦!!!!
 Posted at 2005-05-18 02:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a細"* 於 2005-05-17 06:36 PM 發表:
hi...今日唸住同你釘耐d嫁...
但系你有野做費事阻你啦!!!
我唸今日又肥左啦..."好慘"
我要開始減肥呀................
|
網主回覆
嗯嗯...你要加油加油!!我都要加油加油!!不過....減肥都要健康’︽–減).( Posted at 2005-05-18 02:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a細 於 2005-05-17 06:26 PM 發表:
halo...我既fan屎soki。。。
衰鬼...唔好甘掛住我啦。。。
唔好甘辛苦呀!記住小心身體丫
得閒我會上來釘兩句嫁啦......
走啦!!!886
|
網主回覆
嘻嘻∼∼**ok冇問題!!你得閒悶個話都可以上黍o既!!!
哈哈~∼唔好甘關心我啦!!我會好
你架)0(
嘻嘻﹏,你同我講o既,你要諗清楚先去問啦!!知未??唔知你就去c吧!!!
我要去做野啦!!!
唔同你講88 >c<
Posted at 2005-05-17 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|