e家有一刻令我好想專校,唔知點解,我好辛苦甘,甘如果專個話專冰間?唔知.....同c奶一齊讀?唉.....別煩了....
我今日冇啦啦右x左啦!!!因為:我忍唔住,就好唔開心甘x左,好白痴嗎??
我都覺得好白痴甘,如果可以個話我真係好唔想,同一個好朋友仲意同一個人,我令愿放棄了.....但我會驚我自己唔捨得,點解?我唔可以甘架,知冇?我都想話比你地知架,唔知點解我冇氣力去講∼**我真係令愿自己退出∼!!算吧啦~~~∼∼
我唔想講D咩野∼唔想!好低b唷,唉.....
都唔知自己打D咩野出黍,我只係想發洩∼
tt無論個結果係點,我地都會支持你架,∼!!!
點解我仲意o既右唔敢企出黍,
唔仲意o既佢會去表白想對方開心∼幸福,∼
所以希望所有仲意人o既人不如去表白吧,一定會成功架,
我享我D in f搵架,好岩岩唷,讚成∼支持∼
--------------------------------------------
關於: █原來鍾意一個人係好辛苦嫁
就算你鍾意佢又點
佢都未必鍾意你
如果你同佢亦都被動,大家都唔肯踏出第一步
咁樣,大家又唔可以一齊,好慘嫁 要把握機會,你就要珍惜自己鍾意既人啦
能夠相戀其實係唔容易嫁
------------------------------------------------
鐘意人系在乎個心,人品宜唔系外貌。
明明很愛你,但點解講唔出口?唔通真系要等到最後既關頭先講得出口?我唔想 ,
如期系等,倒不如早d同佢講,
早d知道可以早d開始或...死心。
-----------------------------------------------
我就覺得岩啦∼∼!!哈哈∼∼∼**
|