| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|

病左><|||
|
今日係4妹生日,,佢右唔返黍!!
今朝好鬼死早k打電話叫我起身....
話2點去接佢.
唉...
都唔想再訓啦.....
睇完孫空就玩電腦,玩2點!!
kk右打黍吹我o地出,
我就同tt上左去搭95m去,!!
去完就去文彩換錢!!!
在行返去牛頭角拎野.
就去jojo屋企玩同食野,
嘩!!!好快6點啦!!!
我就同tt去左見工,,,
去到搵左好耐,
終於比我o地搵到啦∼*
死t搞到我寫錯字!!!
死啦!如果佢問我讀冰間都唔知點答好tim!
不過........我諗都唔請啦!!!
就跑返去jojo屋企,落超級大雨,仲打雷tim
驚到我連a媽都唔得了....
去到jo屋企打返個電話比媽媽先,
我就去左涼泠氣,
我o地行去搭車時都暈暈下架啦∼
點知,返到屋企媽媽話我右發燒∼*
好慘慘!!!成日都病右要食苦苦藥啦∼∼!!><|||
|
| 2005-08-13 03:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
過期利賓納 於 2005-08-19 09:16 AM 發表:
|
|
|
過期利賓納 於 2005-08-15 05:10 PM 發表:
|
網主回覆
hI!!!
>v<'''''
我好好a!!
得閒多D上黍A!!!=0=""
Posted at 2005-08-16 02:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
花 於 2005-08-14 05:37 PM 發表:
hi~~
你個板好靚牙!!
背景音樂好激o0波!!
不過....幾好聽!!!
|
網主回覆
哈X2〞〞我個板不嬲都O甘靚靚架O拉!!O喜X2〝〝v〞〞
Posted at 2005-08-16 02:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|