| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 3 日 星期六 
|
好掛住牙*  |
饒SIr* MIsS YoU牙*
之前雖然我地對你吾係甘好*
上堂訓哂....測驗吾好...
但吾經吾覺同你相處左3個月LU*
你已經走左LU* 好吾捨得牙*

最衰你又吾番黎教番WO*

我地都知道你教書辛苦嫁...特別係我地班..
你為我地付出好多野...
我地E+已經進步左好多LU*
雖然我E+只可以在MSN到同你講野,,,,
但我永遠都記得你E個牙SIr架..
但牙SIr你只係中意1a GE*
牙SIr偏心GE*

PS:饒SIr....我永遠都會記得你架*
多謝你教左我甘耐牙* THZ*
希望你在護理院...做得開開心心...生活愉快*
THZ饒SIr* ^^"
|
| 刊登時間︰2006-06-03 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



|
2006 年 6 月 2 日 星期五 
|
第一次的日記  |
金日第一次的日記*
THZ牙WInG之前教我整牙*

好LA* 金朝本來自己番架!
但菁怡無喇喇打黎....叫我吾好上車!

原來佢係我後面,,,甘咪一齊番LO* 卡*

番到去又LOOK到你...商業落去又LOOK到你
玩野咩?
饒SIr今日走LU* 放學同佢影左張相* 哈*

吾講LU* BIBI*
|
| 刊登時間︰2006-06-03 01:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|