|
*-.-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *日誌分類* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *好網連結* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *Blog Pet* *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
The Mummy:Tomb of the Dragon Emperor 本身我已經唔會對第三集祈望太大架啦~ 但都估唔到會差成咁 最最最不滿既係女主角變左做 Maria Bello囉~ 個樣又老把聲又難聽..... 成個人都好老土 佢想搞笑但係我又笑唔出~ 總之就做得好夾硬 佢同 Brendan Fraser 非常有默契,好合拍喎 無啦啦轉左人 好似係一套中國電影加幾個外國人做臨記咁 故仔硬膠,Michelle唸咒語就梵文變左做英文 d鬼係中國人,竟然聽得明果下勁... CG假到爆!相差十年技術,但可以差過之前兩集 之前講到Isabella拍呢套戲要學武功點勁點勁 都係不外如是!天真嬌拍千機變果時打得仲勁過佢 要數真係有排打!總括而言:rubbish |
| 訪客留言 (返回 cutiefans 的日誌) |
|
|
蕭望 於 2008-10-07 10:32 PM 發表:
無法啦! 由於Rachel Weisz係開拍期間, 已經有左, 好似Prison Break既Sara情況一樣, 要延期拍就真係好難, 其實導演都唔想!!
|
| 網主回覆 蕭望 = =????
who are u ??
mini人黎果喎~
|