|
*-.-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *日誌分類* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *好網連結* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *Blog Pet* *-.-.-.-.-.-.-* | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
原本我既工作時間應該係11am-8pm 不過今日就12pm響門口等Boss 同佢去左食個Lunch講下工作上既野 D手機既功能.........都唔洗佢教啦 =___=" 不過都好,講得黎又可以坐下好快就兩點 八點又話收工喇!第一日返工就出到機 但係真係好Q好Q悶囉~~~ 想死 仲未上到網 so sad |
| 訪客留言 (返回 cutiefans 的日誌) |