教左鬧鐘..今日5點幾起身..
其實攰到死..琴日先去完飲表姐的喜酒..
訓五夠4個鐘..但係唸到賣旗好好玩
辛苦都值得la..
6:10到達屯門河田站..出站後見ACC d 人
but 五係我果隊..所以快趣行開..禮都無俾牙sir
問3Xx的leader,終於搵到佢地
開車後先見關浩南行緊去集合地點..Oh ~
入Cpl李宏澤果組..林卓軒又講埋d 無聊笑話
咱的X袋就分別去賣旗..係萬宜大廈出面..
今次有d特別,因為要照顧果RC..
原來果度的人都幾有錢!
1.一個女人買旗(穿得好斯文+睇係有錢人),俾左$40
2.一個好高的男仔最初話五買,之後又話我幫你買啦
睇清楚..佢是便衣警察..
3. 有2個人話無硬幣,then 番轉頭同我買..
三個幾鐘後,買左三張紙..成績好過上次
because 有好多紙幣..最少+埋$100
經Cpl 程過,重果佢袋少少..
牙sir 又黎巡視..叫我地以甜美的笑容待人
還旗袋,有張證書同$10M記現金卷
排隊等車..講起以前行山李明諾話請食ice-cream
已經成年..當冇件事..
講果的野五算數..
|