對吾住...
我呢幾日都傻傻地唸你...
我做左咁多野..你吾知到..
知到左咁又點牙
你都吾會做d咩嫁啦"}
原來愛付出之後,,都只會俾人當係路人!!
愛...究竟係咩..?!
愛..]]一個就足夠了....
傷..]] 一次以經很足夠了......
為何沒有一份真愛...."!!
得到一份真愛..就要好好既珍惜.....
錯過左..就會後悔!!
點解我會咁掛住你.....
淚始終都冇停過...
我有1日喊左出泥..
好舒服...
喊有咩用牙...我地會1齊咩?!
如果哭可以1齊..;再多的淚水我都願意付出`:)
我有1日傻傻咁去左你住過到搵你..
但搵吾到..我好撚嬲牙= =
我真系好死牙!
或者我地是有緣無份
我日日都系到等你on msn
等你既sms...
有乜用牙?!都系咁!
你話吾想唸..咁你有冇唸過我等你等得好辛苦牙?!
我地之前系sms msn傾計
有乜都會同大家講..就算開心吾開心都系
但宜家na..msn.sms都小左
就算講大家都好陌生..
點解牙?!?
我有陣時見到你可能會搭既巴士?
我就會系到傻傻咁唸會吾會有你系到?!
如果系你會吾會系泥搵我na?!
只系唸下好na..
根本冇可能..?!
我1次1次令你失望..
對吾住= =
我真系做吾到牙.你想我做既野牙
我好憎自己
感覺真系好重要牙!
我好後悔..
宜家後悔都冇用..
都做吾到情侶!只系做到朋友(都吾知得吾得)
可能都系好既..
起ma我地好似之前咁有咩開心吾開心都會同大家講..
我就泥去camp na我好想見你1次牙
1次就夠na.我怕見到你我會吾捨得..
幾吾捨得都要...
吾見你都好..
我起ma可以比俾自己去camp過5日忘記你
我相信我可以忘記你!但忘記都要一段時間!
之前我未對你有感覺
我地仲好好嫁...
但我同你講左之後..
大家對大家都吾同左..
講左又系咁...吾講自己又辛苦..
都吾知點好?!
我好多fd都話叫我吾好再系你身上花時間...
我都吾聽...bc"我想知道我做左咁多野我地會吾會1齊牙"
你知嗎..
我真系做左好多野牙?!
結果系冇可能..?!
天牙?你俾我忘記佢na!
不過我吾會忘記我地1齊玩既日子!
同你1齊我覺得真系會好開心牙...
但可惜我地冇可能..!
我會慢慢忘記你
我只愛我的朋友..
恩恩..齊齊..訐訐..++是我的最愛
好想麻醉自己吾諗你;>
今天以後`我會學懂放棄`學懂不再愛您`:)
*愛一个人比 *[|!恨一个人更辛苦*!}
愛情裡最不能承受的痛 是愛不上永遠不能愛的人
打左好耐...cm牙thx"
|