cwt_love61
暱稱: tung
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
2010-09-04
2010-08-20
2010-02-08
2010-01-05
2009-11-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


好想麻醉自己吾諗你;> 分類: 未分類

對吾住...
我呢幾日都傻傻地唸你...
我做左咁多野..你吾知到..
知到左咁又點牙
你都吾會做d咩嫁啦"}
原來愛付出之後,,都只會俾人當係路人!!
愛...究竟係咩..?!
愛..]]一個就足夠了....
傷..]] 一次以經很足夠了......
為何沒有一份真愛...."!!
得到一份真愛..就要好好既珍惜.....
錯過左..就會後悔!!
點解我會咁掛住你.....
淚始終都冇停過...
我有1日喊左出泥..
好舒服...
喊有咩用牙...我地會1齊咩?!

如果哭可以1齊..;再多的淚水我都願意付出`:)
我有1日傻傻咁去左你住過到搵你..
但搵吾到..我好撚嬲牙= =
我真系好死牙!
或者我地是有緣無份
我日日都系到等你on msn
等你既sms...
有乜用牙?!都系咁!
你話吾想唸..咁你有冇唸過我等你等得好辛苦牙?!
我地之前系sms msn傾計
有乜都會同大家講..就算開心吾開心都系
但宜家na..msn.sms都小左
就算講大家都好陌生..
點解牙?!?
我有陣時見到你可能會搭既巴士?
我就會系到傻傻咁唸會吾會有你系到?!
如果系你會吾會系泥搵我na?!
只系唸下好na..
根本冇可能..?!
我1次1次令你失望..
對吾住= =
我真系做吾到牙.你想我做既野牙
我好憎自己
感覺真系好重要牙!
我好後悔..
宜家後悔都冇用..
都做吾到情侶!只系做到朋友(都吾知得吾得)
可能都系好既..
起ma我地好似之前咁有咩開心吾開心都會同大家講..
我就泥去camp na我好想見你1次牙
1次就夠na.我怕見到你我會吾捨得..
幾吾捨得都要...
吾見你都好..
我起ma可以比俾自己去camp過5日忘記你
我相信我可以忘記你!但忘記都要一段時間!
之前我未對你有感覺
我地仲好好嫁...
但我同你講左之後..
大家對大家都吾同左..
講左又系咁...吾講自己又辛苦..
都吾知點好?!
我好多fd都話叫我吾好再系你身上花時間...
我都吾聽...bc"我想知道我做左咁多野我地會吾會1齊牙"
你知嗎..
我真系做左好多野牙?!
結果系冇可能..?!
天牙?你俾我忘記佢na!
不過我吾會忘記我地1齊玩既日子!
同你1齊我覺得真系會好開心牙...
但可惜我地冇可能..!
我會慢慢忘記你
我只愛我的朋友..
恩恩..齊齊..訐訐..++是我的最愛
好想麻醉自己吾諗你;>
今天以後`我會學懂放棄`學懂不再愛您`:)
*愛一个人比 *[|!恨一个人更辛苦*!}
愛情裡最不能承受的痛 是愛不上永遠不能愛的人

打左好耐...cm牙thx"





 



2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


2009-02-04 分類: 未分類

嗚...個肚好撚痛牙!!!
點算牙...星期5先黎痛牙ma
可以吾洗番..幾好牙!!唸起都開心牙!
吾鍾意番學牙''
好想食煙牙..我又煙起na
我講過要介嫁...
吾可以食...
我有好多煩惱牙!
...有冇人可以同我傾下牙?!
4大煩惱...
"朋友"
:番學:"
媽好撚煩!!日日系到""哦""
我驚有1日我會走!系你迫嫁
仲有一野吾講啦...想知就問我啦
講吾想番學先!!
番到去呢樣吾得過樣吾得...你知吾知你地好撚煩牙!!
我之前成都話要番學...番小1日都吾得既..
但宜家就相反..一番學我就想死..
我對呢間學校冇左感覺na..可能做左好多黑人憎既事..
如果吾得又叫人番屋企整好先番黎wo...
有陣時又要打比家長wo..又比人屌嫁呢ma""
你地做咁多野比我感覺只系煩...憎你地!!
我吾會聽你地講...你地系我老師咁又點牙?!
吾系大晒嫁...吾系你地講既說話我就要聽...
我覺得冇錯我就吾會聽你地講""
你地做d野吾會理人地感受
只系我地做得吾岩就話比家長知...咁你地又知吾知話比家長..
我地既後過會系點牙?!只系識得唸你地!!
我番到學咁又點牙?!只系識得訓...吾會聽書!!
同番學等放學一樣""
我吾鍾意牙""好後悔系呢間學校讀""
宜家先岩岩系下學期...仲有好耐牙""
吾鍾意呢間學校咪咁囉!!
又就黎去camp啦!!
吾系屋企4日系好...
但系要同學校d人...就真系煩"
3日4夜...地獄
到媽na
日日系到..哦...
出街又比人佢話""
吾出又話..都吾知你想點!!
好撚煩牙你...
吾鍾意系屋企...落街又好...出街又好..仲之吾系家就得na
到朋友..
我覺得冇話邊個邊個fd d..
fd只系有幾個fd...
你地話有只不過系有一個名..
吾系真系做到..有做到只不過系一2次牙ma
有陣時出到黎..我地想去過d地方
你地又吾鍾意...大家意見不合...
我心中朋友系大家幫助..有陣時吾開心搵對方傾下計..
我想有一班朋友一齊玩牙..
1次就得嫁na..吾洗多!!
吾知有冇na
            cm下面..