今日考數呀...第一份長+短問答冇咩...唔算難.` 之後第二份MC,,半個鍾溫唔知有咩好溫囉.. 答10開考...真係望到份卷oo地--''
卷一真係易好多囉..<-雖然一定冇100分!! 仲要完左比人話囉..邊個多野講呀<-冇病呀!! 唔好話佢自己對眼有問題..話我多野講< PK!! 數學希望上到8啦...冇都要有76...><''唔要喊呀` 聽日考GE...唔知會差成點呢..完全唔知佢教過咩,,,唉=='' 考試 +++油 =)`考左打波.. 朋友們->123排球要加油啊 ^^
尼個聖誕假講真真係冇咩特別... 特別開心,,,冇!`mAYbe 他還沒出現吧! 雖然話係放假,但係又功課又考試甘...都唔知想點.! 出街出街又出街...真係唸唔到有咩特別野做` 又唔想溫書w0r...有冇人教下我可以做咩呀! 今日又係呆係屋企....明明有約麻....唉!!` 日日都係甘未番學就悶死了...作為朋友既陪下我吧!=) 今日又兩個fd 生日- 小瑤...森!!` 生日大大大大大大快樂呀=) 朋友們 mErrY chRisTmas =D`