| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 10 月 6 日 星期五
| |
6-10-2006
一雙一對GE中秋``雖然有情人``但像單身一樣`好難過`情人`!?唔知去左邊LU``好悲哀!!!非常之傷心!!``你話過`鍚晒我`對我好``可是你有遵守承諾MA`?!``付出真心``可是沒得到回報``我是否不再矜貴`??!不想重渡以往痛苦的日子`我是陪襯品MA`??!你有冇理過我感受`!!大家好似唔多岩CHANNEL LOR!!沒有甜言蜜語``幸福又離我而去`我煩住你了嗎??我在你身旁有何用處``我受不了你的冷言冷語`用眼淚可以打動你MA`?!從今`不打擾你NA``心中的所有``有誰能明白`!!!
|
| 刊登時間:2006-10-06 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 5 日 星期四
| |
5-10-2006 THURSDAY
聽日中秋`人月兩團圓``我呢`!?人地同屋企人過`我冇``同BF`!?佢都去陪FD NA`點會同我過呀``中秋`!?`HA`孤零零``心情欠佳!!UNHAPPY
中秋節是真的會團圓嗎??! |
| 刊登時間:2006-10-05 09:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三
| |
起身打比呀嘉`叫佢起床`打左好多次`打唔通``-3-"AT LAST`佢打返我`出門口了`早會`係班房睇報紙`HA`睇左成4個字LOR`ENG`好眼訓`CHIN`派卷NA`28分`50分FULL -V-"冇30分`好不滿-M-"IS`好搞GAP‵狂笑-3-"痴線`LUNCH``呀祥`包包`HUMAN`江交`呀嘉`同埋我去桃源島`4女2男-V-" 呀祥紙巾當電話`比佢昆左`笑餐飽``MATH‵聽唔明LOR-3-"因為係度玩`HAHA‵DIU``梁欣琪話吹雞WO``幸家產`唔LUN夠人講吹雞`CHEAP精`話打江交WO`妖!! 放學`睇佢地打波``THEN同老公落左山景``水靜蛾飛``悶`老公佢地玩PAIR牌`得自己一個係度9坐`仲悶`老公又理我-3-"又坐下坐下`佢要造節`SO`好早返到HM`洗白白`食飯`DOING HW``睇電視`打日記``又一日了``聽日DAY ONE`好憎上DAY ONE D堂`妖`
LG >3<" I U"" XD" |
| 刊登時間:2006-10-04 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 3 日 星期二
| |
金日好DOWN呀`琴晚同呀HEI吵左`唉`又訓唔著WO`起身好攰`7:23打比呀嘉`佢竟然未起身``O左咀`諗住遲到GA NA`點知冇WO`-V-"早會`升旗禮`無聊`又講一大輪``企到好暈`終於上課室NA`CHIN QUIZ`唔知高唔高分呢`LUNCH之後H.E.`同組個條友冇帶野LOR`我做晒`好忙碌`-V-"幾好食GA`呵呵``放左仲DOWN`要練波`打打下`好唔HAPI`成日個就係呀HEI`呀HEI`呀HEI`-M-"嗚` |
| 刊登時間:2006-10-03 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一
| |
今日又係ON居居係屋企``呀HEI`同你講多次`我唔中意自己條仔打機唔理我`你可以粒聲唔出OFF左LOR`打比你`係機鋪LOR`你自己簡NA`
小龜龜‵你1/1要走NA`T.T我會唔捨得你GA BO`睇到你XANGA`覺得你好慘`我會懷念你GA` XD"
呢2日好悶LOR``係屋企`唉
大家睇完留留CM NA`淨係知有人睇過-3-"得個知字`好無引GA |
| 刊登時間:2006-10-02 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|