|
行山既經過才對-_-
好喇 岩岩講到殿後 ..
突然好似聽到ms 黃把聲0,0 [有冇人呀?] <-
我即刻大叫有! ms 黃就同個好累既女同學行左上黎. (我地係自願留低-,-v)
不過果陣已經開始黑 6點幾到. 個女同學太累啦 所以我個fd幫佢揹書包(好man0,0)
我就負責帶路上去. 真係好崎嶇 下面係縣崖 真係睇到你o哂咀=,=
愈夜愈危險 不過好彩有電筒. 沿路上又有人請食野 特別多謝豬wing a_a 我係甘問佢拎檸檬糖(吾知係咪食上癮-_-)
上第3個checkpoint都行錯左幾次路. 好彩有成班同學既歌聲鼓勵 (章魚儿歌合唱團xd) 隊長又醒0,0 終於上到checkpoint 3
果到個涼亭呢 可以望哂全個屯門景a,a 講真 好令 有人話 係咪香港島果面架=,= 上完就開始落山去最尾既checkpoint [虎地]
落山果然真係辛苦過上山 有人線親. 不過好彩冇事 我落山落到冇哂氣-,- 見到嶺南大學 我更加想沖落去(隻腳已虧-,-)
待續....
|