今日係School Picnic 一早定左BBQ既 但係今日落雨 都一樣照B 我今日又冇帶多件衫衫wo 仲要同人地霸爐...又淋雨wo 超凍呀!! 之後起爐果d半個鐘都未起好...... 之後呀bu佢地遲黎過我地又快起好個爐 咁叫佢地幫手..... 點知推左呀bu過黎之後 個個係到自己燒lo~可憐的呀bu 之後食完去左玩喇 都冇乜特別....^^