2009 年 11 月 7 日 星期六  |
| 2009-11-07 |
分類: 未分類 |
好耐冇寫 blog~~
最近發生好多事 `大部分都是開心的
上個禮拜章魚send Messages比我
佢金日都應該番咗HK喇~
But `好耐冇見過佢地喇
聽日FAMILY DAY~~
發生咗一D事
令我相信 `呢個世界係好人多過衰人既
|
|
|
jj3721 於 2009-11-11 03:33 PM 發表:
哈哈德蓉姐點可以唔比cm呀
|
網主回覆
當然喇`~~哈哈 Posted at 2009-11-11 03:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jj3721 於 2009-11-11 03:32 PM 發表:
CommenT~
|
|
|
miu428 於 2009-11-07 04:43 PM 發表:
係呀~"
|
|