( *^_^* )
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 分類: 未分類

 

好耐冇寫 blog~~

最近發生好多事 `大部分都是開心的

上個禮拜章魚send Messages比我

佢金日都應該番咗HK喇~

But `好耐冇見過佢地喇

 

聽日FAMILY DAY~~

 

發生咗一D事

令我相信 `呢個世界係好人多過衰人既

 






訪客留言 (返回 cyb4 的日誌)


jj3721 於 2009-11-11 03:33 PM 發表:
哈哈德蓉姐點可以唔比cm呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然喇`~~哈哈
Posted at 2009-11-11 03:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jj3721 於 2009-11-11 03:32 PM 發表:
CommenT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karl__xD 於 2009-11-07 10:12 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miu428 於 2009-11-07 04:43 PM 發表:
係呀~"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandyhua 於 2009-11-07 01:26 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]