我沒信心和人爭,我沒條件去爭...... 你會不會離開我?!我好想知道......
今日放學之後同Mandy,Rachel同埋呀妹一齊做繡曲線
做完之後鬼死咁累....做到我隻手條條fing////
今日佢地要砌"msc80">>>>我同呀妹就係度食西北風
*×●! |°回想當時×`﹍你當我寶×_]]但宜家你×`﹍當我係草﹢×°"
*×[°_*···我唔能忘記你*\/●○
|'°◆對你的愛!| °*'﹏↓只能埋藏在心裡"°*' .|[]
▉°..+*如今 我失去做女友資格..+
◆:︰°看到愛人和好朋友玩得咁投契﹏■'﹢
〝◆愛上一個不該愛的人__]]
:+°[▋痛苦戀愛]▅﹏_|×,`'朋友變成情人,,可以嗎??____//\/
"為你流淚,勸自己對你死心;想念你,勸自己閉上眼睛讓你走"
唔想再承受這種痛苦....
聽日就係情人節啦!!~~
係度祝大家情人節快樂>>>>Happy Valentine's Day++
都係嗰D啦...
搵到ture love啦!!
雖然未到我生日,但係我許定生日願望先......哈哈////
全世界:
世界和平,全世界呒人身體健康,每家每户都係咁有錢,唔會再7秒死一個little children
我所有呒朋友,同學,好知已:
祝你地女呒一年beauti過一年,男呒一年handsome過一年啦,搵到你地自己呒真愛啦,日日都咁開心,唔好再俾我見到你地喊,學業進步啦,最緊要呒係唔好唔記得我呢個朋友
myself:
事事順利,一日開心過一日,儘量忘記D唔開心呒嘢,唔好咁夜訓.....等等