到而家先知道 我自己做錯左 我愈愛你 就愈憎你 你令我愛你愛到死 也令我恨你恨到死 所以我選擇離開你忘記你_做到嗎??
2005 年 10 月 19 日 星期三
嬲嬲牙~!
今日本身都無咩野但係lunch完個時有件事令到我好嬲牙~!!!點解d人咁仆~佢玩人就得,人玩佢就唔得~就算比我講中牙,都唔係我錯喇,我都係聽人講姐,何況我係女仔喇嫁.....你有無攪錯牙...唔係你我會攪到比人#%$#%$#%我,唔係你我會咁嬲,唔係你....唔係你...唔係你....[[ 激死我喇....今年我一定會勁慘囉....唉....好想大喊一場牙....就死喇~唔想係呢班囉....玩還玩喇,中一到現家邊年無玩過姐,但係可唔可以唔好咁過份姐
死亡時間︰ 2005-10-19 07:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]