到而家先知道 我自己做錯左 我愈愛你 就愈憎你 你令我愛你愛到死 也令我恨你恨到死 所以我選擇離開你忘記你_做到嗎??
2005 年 12 月 15 日 星期四
好乖唷~
今日好早就返左home home lu...哈哈...
今日放左學就去ting到放袋..之後就送佢返工~本身送完tt返工,我就要送yy點g..你佢陪我等14b囉~好彩等左1-2min左右喇就有車車喇~之後我就念住打比uu喇..點g唔係home..之後我又打比芝芝...點知又唔係佢...打uu手提又唔聽...無奈..唔開針牙...唔聽我電電...之後ww打比我喎..嚇死...原來佢打黎係問我like咩公仔~之後咪同佢講囉..我念佢應該buy黎做攤位禮物~~正...如果係真就好喇~第一時間羅返隻比自己..hehe..<--你好9牙。當我落車既時候uu先打返比我...>""<...之後我更係話佢喇..希望佢唔好嬲我..但係我知uu唔會嬲我既~~hehe,,之後我叫uu比芝芝聽點知我比芝芝話...>""<...玩下之ma芝芝你又可必咁認真,,咁嬲呢~!!!!
死亡時間︰ 2005-12-15 06:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]