| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
|
無野好講
|
|
唉~今日個天勁攪野囉,朝早就落大雨,下晝就藍天白雲囉...!!!
唉....今日放學同牙b係公園到坐左陣就走左喇~!
唔知佢之後有無叫到靖靖出黎陪佢呢~~!!
都唔g佢點解唔叫忠忠出黎陪佢...要叫靖靖,唔怕比忠忠唔會咩??

|
|

死亡時間︰ 2005-05-10 07:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
|
|
啊魚 於 2005-05-11 11:14 PM 發表:
|
網主回覆
點g會咁7 Posted at 2005-05-14 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bee 於 2005-05-10 11:14 PM 發表:
你去死喇"臭臭.."
佢呀..冇出到呀..."唉.."
|
網主回覆
哦~!! Posted at 2005-05-11 06:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|