到而家先知道 我自己做錯左 我愈愛你 就愈憎你 你令我愛你愛到死 也令我恨你恨到死 所以我選擇離開你忘記你_做到嗎??
2005 年 7 月 12 日 星期二
好累牙∼*眼訓中==
今日放左學,同ting&山姐一齊去游水,其實今日都幾開心既,但係游完水之後身體勁唔豬服囉,特別係對眼,唉∼!!好累牙∼!!
天日係返學既最後一日喇,好唔捨得牙,過完天日就。。。唉,時間過得快牙∼!2個學期咁就過完喇∼!
死亡時間︰ 2005-07-12 09:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]