到而家先知道 我自己做錯左 我愈愛你 就愈憎你 你令我愛你愛到死 也令我恨你恨到死 所以我選擇離開你忘記你_做到嗎??
2005 年 7 月 16 日 星期六
好累牙∼*好無奈=="
唉~!今日去左海洋公園反,幾好反囉~!!!跟住我見到個好型但係有Q既BOYBOY 佢真係好Q同型嫁....之後我地反水戰,我地三個濕悶~!!KAKA返到HOME有無鎖匙~無奈~!!!!!之後牙B有有事喎~!佢而家都唔G點做好~!慢唔慢到都要睇山仔喇~!!!我其實都唔太想佢地散嫁~!!!希望無事喇~本身諗住星期一同華叔唱K,點G佢....我念佢 左TING喇~!!!
死亡時間︰ 2005-07-16 08:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]