到而家先知道 我自己做錯左 我愈愛你 就愈憎你 你令我愛你愛到死 也令我恨你恨到死 所以我選擇離開你忘記你_做到嗎??
2005 年 8 月 8 日 星期一
好慘牙~無人理~
今日我好早去左搵牙B~點G佢返左龜龜,=="之後我傻下傻下咁去左佢HOME....點G佢係咁訓~一直都無人理過我~我悶既時候為有CALL小GG同YUYU唉~之後到我走既時候佢都仲係訓更~唉~我超無奈~都唔G去佢HOME做咩。
好想快D到聽日牙~可以去反~好開心牙~我正野先~唔講喇~>WW<
死亡時間︰ 2005-08-08 09:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]