到而家先知道 我自己做錯左 我愈愛你 就愈憎你 你令我愛你愛到死 也令我恨你恨到死 所以我選擇離開你忘記你_做到嗎??
2005 年 8 月 25 日 星期四
累死人喇~
今同朝早同班小學FD去唱K,勁好玩同好笑囉,之後牙嘉話去溜冰..點G去到個到小丸子又要返教會,牙婷同唔G邊個又唔想玩~我同山哥見到D咁既情況更係都閃人喇,之後牙嘉就同佢中學FD去左溜冰喇,我同佢地3個去左食野之後去行行,行行下山哥約左個FD SO GO 走左~!本身念住山姐過黎搵既,但係最後係我過去搵佢~無見一排成個人唔到曬~!之後我同佢行左陣APM其實係我想去TT SO 先會行~!!之後山姐去左搵仔仔,我就係MTR到WAIT牙婷同牙嘉~10MIN左右佢地就到喇~我地又行好多次APM BUT今次係去DHC之後大家就返HOME喇~!!
死亡時間︰ 2005-08-26 01:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]