今日終於唔晒比人煩住晒...啦..
平時一早返到工 個阿姐一定煩一煩我先ge..
今日居然冇事發生!!可能係因為星一啦,,,
跟住另外一個8婆..一返黎就係到做咪d 低能表情..
直到就引我笑..不過我見到想一巴聲咪去多d囉!!因為佢太樣衰啦!!
今日係公司就咁就一日..過咪天日右係一個月啦..你地話快唔快呢..
好啦..今日係公司就咁就完左啦.....