今日7點幾俾人叫左起身..發左陣夢..醒哂lu..哈哈哈
之後換衫..玩電腦..9點幾同 媽媽 去左市中心..
係個度食埋早餐..好飽呢..行去新墟..行左陣街..
到12點幾番到屋企..BB係到..玩玩玩..好得意呢..
then食lunch//同 雪兒 sd sms..睇電視..
玩左陣電腦..2點3出門口..去7仔搵人..個個未到..
等左陣..雪兒 黎左..過多陣..小彤 黎左..阿南 最遲..
之後就出發去盈豐lu..勁熱..勁曬..勁累..
去到..雪兒 勁興奮..痴左線牙佢..我好驚呢..
入到去..仲驚..雪兒 串先..佢話冇咁痛喎..
之後到我..勁痛..仲見到 黃浩賢 係出面牙..頂..
串左左邊個隻咋..都勁痛咁..痛到我嗌阿媽牙..
串完之後行左陣就走lu..去良景m記坐..
傾傾傾..差唔多5點先走..去惠康睇d野..
勁多人牙..勁逼..出到去..送 雪兒 去搭車..
阿南 走左..我&小彤 送 雪兒 搭車..買左d野食..
送左佢搭車..走人..一邊行番屋企一邊傾電話..
番到去..食野..開電腦..沖涼..小心翼翼咁洗頭//
打日記子..睇劇..諗野//
p.s. 隻耳仔e+仲痛緊牙..又唔算好痛..算係小痛喇..
=====================================
痛苦__*'`
感覺只係感覺,佢或者存在,但佢並不實在'
你覺得好痛苦,因為你成績唔好'你失戀'你破產....唔通eD痛苦都係假既?
痛苦唔會令你病,唔會令你冇左塊肉...
痛苦只係一種你想像出黎既感覺]
咁如果病左呢?
病只會為你帶黎{痛},唔會帶黎{苦}'
苦係你內心裡面既感受,佢只係一種感覺,係你自已將一d唔開心既感覺解釋成{苦}'
曾經有人話過,{如果你因為某件事而痛苦,其實唔係果d事物煩緊你,而係你對佢既想法令你痛苦}
並唔係果個人令你痛苦,而係你心入面果個解釋話:{佢點解可以咁對你}令你痛苦!
事件從來都唔會產生任何心理的痛苦,係解釋,係你既想法令你痛苦。
大家如果嘗試改變一下你既解釋,一定會好好多!
{有一對好窮既夫婦周年紀念,特登買左條麵包黎慶祝,
老先生俾左2塊包皮老太太食,老太太好嬲咁話做乜周年紀念都要俾佢食包皮,
老先生話,'條麵包得兩塊包皮,而且我最鍾意食,所以特登留番俾你',}
當你心入面個解釋變左,人既感覺亦自然會轉變!
|