臭B既blog子..
每天每天..我也想你..但我知道..我愛不起..我更清楚明白到你不會愛上我..1切1切..要解決..我相信終有1天會放棄愛你..只要給我時間!!我配不起愛啊!! =]
by y!N


    

 

cyinc
暱稱: 傻女~燕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-25
2007-09-25
2007-08-07
2007-08-05
2007-08-05
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 8 月 16 日  星期三 晴天
    痛痛痛..

今日好似8點先起身..細佬 換左衫~準備番學..佢今日要番學牙..

食早餐..玩電腦..番房睇電視..好悶牙~!同 雪兒 sd sms..

隻耳仔好痛痛牙..有時冇搞佢都痛..好似俾針整咁..勁痛..救命牙媽咪..

12點幾食lunch..勁飽..之後係房開冷氣..阿哥&細佬 都入左黎..

3點幾走左去沖涼..好痛痛..要勁小心隻耳仔..好煩惱呢..痛到爆..

4點幾熄左冷氣..5點幾熄電視..出廳開電腦玩..打日記子..

睇劇..玩低B game..睇小說..冇咩野做lu..好悶悶既一日呢..~!

p.s. 今日係好痛既一日..更係好痛既一日..隻耳仔成日都好痛..
----------------------------------------------------------------------
是熟悉•是陌生?

因為親密、因為熟悉,便少了關注、少了體貼

所以就常輕忽了、漠視了

這是我們性格的劣質,也是我們情緒的慣性

我們縱容著自己,卻傷害著親人,到後來也傷害了自己

不要看著父母,也不要盯著父母的相片

要你畫出父母的容貌,你畫得出來嗎?

認真想想:

母親的眼皮是內雙還是外雙?父親的耳垂是厚大還是薄短?

母親的魚尾紋多或少?父親額上的皺紋有幾條?母親的臉上有幾顆痣?

父親的雙眉是濃還是稀?

閉上眼睛再想想:

父母朝你走來的姿態是如何?父母轉身離去的背影又怎樣?

從童稚到現在,父母的姿態及背影改變了多少?

母親操勞家務的模樣,曾讓你不忍嗎?

父親外出工作的架勢,曾引你注視嗎?

是不是到現在才愕然發現:

越是親密的人,越是識他不清!

以為熟悉得不得了,卻竟陌生得可以?

父母記錄我們的成長,我們卻忘了記錄父母的年老

我們太會輕忽、漠視周遭的人情事物

總是等到失去了,才頓覺對方的重要,而自責、內疚

唸小學的時候,我就發現了,最會遲到的同學,常是住離學校最近的

因為住得近,便少了認真、少了用心,所以就常遲到了

我們也一樣,因為親密、因為熟悉,便少了關注、少了體貼

所以就常輕忽了、漠視了

這是我們性格的劣質,也是我們情緒的慣性

我們縱容著自己,卻傷害著親人,直到後來也傷害了自己

「我」,雖然是個個體,但這個個體,可不是單憑自己打造的

更是周遭的人情事物拱托的,尤其是親人

沒有親人,沒有周遭的人情事物

「我」及「我」的一切便會變得毫無意義,甚至根本不算存在

是因為自己的情感跟周遭的情感連結、交流,才有「我」的具體存在

輕忽、漠視了這些情感,自己的情感便不完整了,甚至潰散了

「我」恐怕也就不存在了..
-----------------------------------------------------------------------------------
人生的無奈

生命的無常,使我們學會珍惜。人生究竟有多少的無奈呢?

面對人生的困境,我們會怎樣面對呢?究竟是人定勝天,定或是天命不可違呢?

一場無情的天災,死去差不多十萬人,面對天災人禍,我們究竟還能夠做什麼?

其實,我們只是宇宙中的一點子,根本控制不了。

當我們面對家庭、愛情、事業、金錢、健康問題時,怎樣面對呢?是逃避、定或是面對呢?

當面對前路忙忙,周遭一片白色時,感到可怕,因為害怕未知將的來?但是....將來又有誰知道呢?

困難始終要面對,因為今天逃避了,明天也逃不了,面對才是解決困難的方法,明天會更好,努力為生活而戰。

很多人愛在過去,卻忘了現在。有些把將來想得太好,愛在將來,又忘了現在。

他們有的生存在過去,有的生存在將來。根本就沒有自我生存在現在的意識。

世界上根本就沒有什麼選擇。有的也是上天的選擇。很多時候我們以為能夠操控自己的人生,

但其實冥冥之中一切也已經被安排好。你遇到什麼人,作什麼事,種什麼因,得什麼果,

看似每樣都由自己決定。但其實選擇只是一種執著。

其實我們應該珍惜、努力現在,活在當下。或許,明天我們便已不在這世上,

因為我們根本不知道將來是怎樣,人根本什麼也控制不了。

如果生命只餘下一小時,你又會做什麼呢?

 刊登時間︰2006-08-16 06:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



 

2006 年 8 月 15 日  星期二 晴天
    串耳..

今日7點幾俾人叫左起身..發左陣夢..醒哂lu..哈哈哈

之後換衫..玩電腦..9點幾同 媽媽 去左市中心..

係個度食埋早餐..好飽呢..行去新墟..行左陣街..

到12點幾番到屋企..BB係到..玩玩玩..好得意呢..

then食lunch//同 雪兒 sd sms..睇電視..

玩左陣電腦..2點3出門口..去7仔搵人..個個未到..

等左陣..雪兒 黎左..過多陣..小彤 黎左..阿南 最遲..

之後就出發去盈豐lu..勁熱..勁曬..勁累..

去到..雪兒 勁興奮..痴左線牙佢..我好驚呢..

入到去..仲驚..雪兒 串先..佢話冇咁痛喎..

之後到我..勁痛..仲見到 黃浩賢 係出面牙..頂..

串左左邊個隻咋..都勁痛咁..痛到我嗌阿媽牙..

串完之後行左陣就走lu..去良景m記坐..

傾傾傾..差唔多5點先走..去惠康睇d野..

勁多人牙..勁逼..出到去..送 雪兒 去搭車..

阿南 走左..我&小彤 送 雪兒 搭車..買左d野食..

送左佢搭車..走人..一邊行番屋企一邊傾電話..

番到去..食野..開電腦..沖涼..小心翼翼咁洗頭//

打日記子..睇劇..諗野//

p.s. 隻耳仔e+仲痛緊牙..又唔算好痛..算係小痛喇..
=====================================
痛苦__*'`

感覺只係感覺,佢或者存在,但佢並不實在'

你覺得好痛苦,因為你成績唔好'你失戀'你破產....唔通eD痛苦都係假既?

痛苦唔會令你病,唔會令你冇左塊肉...

痛苦只係一種你想像出黎既感覺]

咁如果病左呢?

病只會為你帶黎{痛},唔會帶黎{苦}'

苦係你內心裡面既感受,佢只係一種感覺,係你自已將一d唔開心既感覺解釋成{苦}'

曾經有人話過,{如果你因為某件事而痛苦,其實唔係果d事物煩緊你,而係你對佢既想法令你痛苦}

並唔係果個人令你痛苦,而係你心入面果個解釋話:{佢點解可以咁對你}令你痛苦!

事件從來都唔會產生任何心理的痛苦,係解釋,係你既想法令你痛苦。

大家如果嘗試改變一下你既解釋,一定會好好多!

{有一對好窮既夫婦周年紀念,特登買左條麵包黎慶祝,

老先生俾左2塊包皮老太太食,老太太好嬲咁話做乜周年紀念都要俾佢食包皮,

老先生話,'條麵包得兩塊包皮,而且我最鍾意食,所以特登留番俾你',}

當你心入面個解釋變左,人既感覺亦自然會轉變!

 刊登時間︰2006-08-15 06:23 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]