臭B既blog子..
每天每天..我也想你..但我知道..我愛不起..我更清楚明白到你不會愛上我..1切1切..要解決..我相信終有1天會放棄愛你..只要給我時間!!我配不起愛啊!! =]
by y!N


    

 

cyinc
暱稱: 傻女~燕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-25
2007-09-25
2007-08-07
2007-08-05
2007-08-05
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 5 月 23 日  星期二 晴天
    變態..// 傷心

今日朝早6點到起身..溫英文UC..溫左5個幾字就識喇..勁..

7點3食早餐..一邊食一邊玩電腦..7點9過d出門口..

我落到去..等左一等佢就黎到喇..番去學校啦..

行左一段路..我見到佢唷..yeah..我行佢後面..咁我地咪即係簡接一齊番學囉..

哈哈..諗多左潻..唔係講好左要意記佢的嗎?!點解我又會咁嫁..失敗!!

番到去..係走廊到我又見到佢..我盡量令自己既眼神離開佢..冇事..

第1堂係英文堂牙..係上堂之前..劉學希借左我本LTE牙..

呀..要quiz喇..好驚驚潻..哈..講笑姐..我點會驚牙..最後我成功左..好似有31/40分..yeah..

第2堂係中史堂..又要quiz..好煩牙..冇溫過..miss俾左d時間我地溫..但係到最後都係唔識呢..

第3堂係數學堂..數d野都明明地既..不過d野都好深下..又有功課做..成日都有功課做嫁..

第4堂係視藝堂..帶齊左野牙..yeah..5洗罰..要畫野牙.,.冇帶筆..問阿余借..

lunch慘慘慘..俾人打左一下,,又要幫劉學希整野..好可憐耶..

第5堂係中文堂..又要quiz..測成語牙..都ok啦..合格既,,lucky..

第6堂係人文堂..終於可以休息下喇..再唔休息下..我就死得喇..

放學同阿余走..去到canteen見到雯..佢俾番盒顏色我..傾左一陣計..

我又見到佢喇..佢坐左係冇幾遠既一張枱到..同萬樂謙佢地一齊坐..唔知佢有冇見到我呢?!

之後我同阿余就走左喇..行行下落雨..阿余拎左我把傘開傘..我就淋雨..淋下雨個人都清醒d嫁..

番到屋企開電腦玩..then食野..BB黎左玩..沖涼..7點幾食飯..

P.S.今日好黑仔..成日都俾人蝦..妖..

 刊登時間︰2006-05-23 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 



 

2006 年 5 月 22 日  星期一 晴天
    痴痴地的.. 愉快

今日勁唔想番學囉..我自己都5知點解..只係覺得好想玩咋..

番到學校開locker..拎書..睇電視早會..交功課..

科學堂有實驗做..冇咩好做的..悶悶..功課:作業,書..

音樂堂正..做左張工作紙..睇卡通片..哈哈..好好笑嫁..

數學堂又學新野..都算明既..又有功課做..功課:H.W.B,,W.B..

基教堂..miss lip 換左個咪..不過都係勁大聲喎..痴線嫁..

lunch個陣..差幾分鐘就遲到喇..好彩姐..

兩堂D.T.堂都係畫圖..好煩牙..勁唔想畫囉..

放學個陣落雨牙..唔知佢有冇帶傘呢?!不過冇帶都冇所謂啦..佢都有女朋友既..

我地4點幾就走左喇..因為冇咁大雨..仲好似冇落雨潻啵..

番到屋企都只係4點3到姐..哈哈..開電腦玩..食左d野..沖涼..

7點幾食飯..8點幾番房做功課..

P.S.聽日要默書啵,,咁我咪死得..算啦..聽朝先溫都未遲..
=====================================================================================

 刊登時間︰2006-05-22 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]