今日朝早6點到起身..溫英文UC..溫左5個幾字就識喇..勁..
7點3食早餐..一邊食一邊玩電腦..7點9過d出門口..
我落到去..等左一等佢就黎到喇..番去學校啦..
行左一段路..我見到佢唷..yeah..我行佢後面..咁我地咪即係簡接一齊番學囉..
哈哈..諗多左潻..唔係講好左要意記佢的嗎?!點解我又會咁嫁..失敗!!
番到去..係走廊到我又見到佢..我盡量令自己既眼神離開佢..冇事..
第1堂係英文堂牙..係上堂之前..劉學希借左我本LTE牙..
呀..要quiz喇..好驚驚潻..哈..講笑姐..我點會驚牙..最後我成功左..好似有31/40分..yeah..
第2堂係中史堂..又要quiz..好煩牙..冇溫過..miss俾左d時間我地溫..但係到最後都係唔識呢..
第3堂係數學堂..數d野都明明地既..不過d野都好深下..又有功課做..成日都有功課做嫁..
第4堂係視藝堂..帶齊左野牙..yeah..5洗罰..要畫野牙.,.冇帶筆..問阿余借..
lunch慘慘慘..俾人打左一下,,又要幫劉學希整野..好可憐耶..
第5堂係中文堂..又要quiz..測成語牙..都ok啦..合格既,,lucky..
第6堂係人文堂..終於可以休息下喇..再唔休息下..我就死得喇..
放學同阿余走..去到canteen見到雯..佢俾番盒顏色我..傾左一陣計..
我又見到佢喇..佢坐左係冇幾遠既一張枱到..同萬樂謙佢地一齊坐..唔知佢有冇見到我呢?!
之後我同阿余就走左喇..行行下落雨..阿余拎左我把傘開傘..我就淋雨..淋下雨個人都清醒d嫁..
番到屋企開電腦玩..then食野..BB黎左玩..沖涼..7點幾食飯..
P.S.今日好黑仔..成日都俾人蝦..妖..
|