| 轉至某男日記(絕對認同!!!) |
新對像
近日被問及有否新對像時, 我實在沒有想過這個問題, 因為"對像"沒有更新的必要. 雖說本少爺經常將目光投放在美女身上, 及不時發表評女報告, 心裡可是一個用情專一的男子漢呢, 要是回答, 答案就是:"新即是舊, 舊即是新." 哈, 沒有理由的, 愛/喜歡都是感覺, 恕難解釋. 另外, 愛並不代表需要佔有. 對方開心就是了, 能為她祝福也是兩個人的幸運. 第三, 在沒有伴侶的情況之下, 我信自己未來會愛/喜歡另一位, 但不用刻意去找去製造, 天父一定給我最好的.
所以.......不要再問了!!!!!!! 有的話我會大肆宣揚的.
|
| 刊登時間︰2006-05-17 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 首先一句......... |
sorry呀!!!
下次唔post你d日記上黎喇!!!!!
sorry呀!!!牙女,,乖啦!!!
唔好嬲我啦.........
乖啦.......我d左喇........好啦..... |
| 刊登時間︰2006-05-17 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| pioneer後記 |
pioneer後記
其實今次我上完呢個course
我真係學到好多好多野
例如學返d繩結啦~~
仲有識左一班好搞野既仔女啦~~
佢地真係好鬼死得意呀!!!hehe
而且我都未試過上一個訓練班會識到咁多既朋友~
而且我都未試過上一個訓練班會咁好玩!!!
其實我教個陣時'我都驚驚地嫁....所以西班牙稱人都教錯左幾次......係度講番句sorry先
雖然我都係一個唔似教導組既教導組
如有得罪就真係敬請原諒喇!
之後就係識左牙女,,同埋亞東,,亞康,,隊長等等好多好多既fd!!!!真係要keep in touch呀!!!!!
我永遠都唔會忙記你地嫁!!!!!!一定要記得你牙媽,,我呀!!!!!!!!!!!!!
其實我想同你地講句:『其實你地而家所學既野,話多唔多,話少唔少,所以你地一定要繼續努力呀!!!以總領袖為目標啦』加油呀!!!

多謝你地條旅巾呀!!!!!
我一定會俾返條你地呀!!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-16 09:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|