今天廣西分享做得很不錯, 你地既分享都好真誠。咁當然有d地方可以繼續做好d. 呀. 我應該一早約定柏誼同阿憲, 就唔會有呢個誤會了。
****************
有時我都係佩服自己的坦白, simon問我去唔去今天的退修,我答左唔去, 跟住佢問我有d乜野問我祈禱, 我想了一會兒, 就答左一句:請為我心情祈禱, 因為我心情好差, 星期日係我唯一拍拖既一日但係又偏要在星期日搞退修。我明天要番新工, 要準備d文件同埋..我唔夠衫番工... 於是simon話「不如一齊去退修, 一齊在主內安靜下...」於是我又覆左一句:退修係同神個人獨處, 拍拖係兩個人相處, 又點可以一齊做呢?
其實知道自己係發爛渣, 退修同神相處係好事, 但我真係唔想揀星期日.... 我真係得星期日可以拍拖架咋..
最後...我都係叫陳先生跟他們去退修, 我買了一件衫就回家訓覺, 訓左5個鐘頭。
|