我e+都未做好唒d功課!!!
今日都要番學,慘慘慘!唉!又要做功課,就妮又番學(我就妮唔得help me )
今日我照早食左腸仔同理蛋(好好味),硬就就食左XO漿既杯麵同豆漿,因為要去葉雅×屋企做野,我地用左9個治咋就做完,跟住就番屋企|a!野脕有8抓魚食!
今日好慘呀!本來今照想去唱k嫁!(我牙媽唔知嫁)但我一時想去一時唔想去,15,16現家好後悔,好想去!!!~~~
今日我硬奏我去左大家樂食野,之後去左圖書館搵書(為左我細老,其實係去還書)不過冇借書!跟住,番屋企,好慘呀!我咳牙,不過我冇講仲飲埋汽水,最後比人識穿左(慘慘慘!慘慘慘!)
今日我去淘大既金加利餐聽食野,之後去shopping,買左勁舞團既碟。28元咋!係咪好皮呢!