I wonder.
2010 年 7 月 10 日  星期六   酷熱


:S bye my 2b. 分類: 未分類

f2 finally over.
if we are not same class my babe
how can i be happy:(
PLF my darling my babe my honey
i will be missing you:'(

about my result.
lol nothing to say.
still alive in class a/b.
but need to work harder:)
math epa OMG i hate you so much.

發表時間:2010-07-10 01:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 czY_bear 的日誌)


kt67thc 於 2010-07-17 12:18 AM 發表:
CM:)
好耐無黎睇過-,-
唔好太傷心;
或者無你諗得咁悲觀呢:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fish_angela 於 2010-07-12 09:38 PM 發表:
!!!!!!!!!
我前日買左件衫同你自拍果件一樣哈哈
我地快D搵日出黎撞衫XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovemei520 於 2010-07-10 10:27 PM 發表:
co33ent~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 czY_bear 的日誌 ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 3
累積人氣: 10885