I wonder.
2009 年 8 月 25 日  星期二   酷熱


分班結果:( 分類: 未分類

知左分班.V.
都唔知開心定唔開心.
蚊bb`君仔`SANDY都同我唔同班T^T
B陶同WENDY就同班.;]
好多唔識既人一班-_-
我諗係.

都唔知開心定唔開心.
唉.
我唔捨得佢地呀T^T
不過SANDY同君仔話會同我食lunch;]
隻蚊就冇義氣.V.xd
不過我搵你食你可以唔食咩<-奸笑.

好想知其他人咩班xd

發表時間:2009-08-25 08:41 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 13
累積人氣: 10895