| 分班結果:( |
分類: 未分類 |
知左分班.V.
都唔知開心定唔開心.
蚊bb`君仔`SANDY都同我唔同班T^T
B陶同WENDY就同班.;]
好多唔識既人一班-_-
我諗係.
都唔知開心定唔開心.
唉.
我唔捨得佢地呀T^T
不過SANDY同君仔話會同我食lunch;]
隻蚊就冇義氣.V.xd
不過我搵你食你可以唔食咩<-奸笑.
好想知其他人咩班xd
|
| 發表時間:2009-08-25 08:41 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 260 | »
|
|