I wonder.
2009 年 5 月 31 日  星期日   和暖


煲完漫畫;< 分類: 未分類

漫畫睇完lu`.
哎呀.第三季快d出啦`
漫畫又要等一個月`;<
好想買lala睇`-VV-

漫畫詳細超多`-3-
不過兩樣都好好睇.
鐘意睇呢個多過火影`-VVV-

學緊唱still doll`xdd
好似最易`a___a

好啦.
係時候prepare 英文ORAL`!_!
溫HIST+C.HIST`.

vampire knight`;>

 

發表時間:2009-05-31 05:55 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 1
累積人氣: 10941