I wonder.
2009 年 3 月 18 日  星期三   酷熱


唉` 分類: 未分類

我好失敗囉/____\

諗起mrs lau個base+heIght就好想笑=V=

仍然無電話;等於告別了嘛`?

親愛的;
我生日誰陪我`?
我要出街`!
好似上年咁xDDD`
不過小左幾個人咁啦`
希望我吾會好似上年咁喊住過我既生日`
不過;都冇咩可能嫁啦=)
因為;
我要開開心心咁過呢一日牙`!

哈哈`
距離我生日仲有咁耐`
打黎都冇用-V-

若她可跟您開;
一世都總算抵`!<-呢首歌好好聽囉吾該`!!!!

 

發表時間:2009-03-18 10:24 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 6
累積人氣: 10823