I wonder.
2009 年 1 月 16 日  星期五   寒冷


xD` 分類: 未分類

 

EXAM左幾日`
有好有吾好`
好就係可以有個朝早比我HEA`
吾好就要EXAM=V=

都係果句;
MOGI is mY favourite<3
吾知有冇串錯=V=
英文衰退`

今日個頭好似整齊左N多`

過;就不要說抱歉`



發表時間:2009-01-16 11:38 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


My Dearest;)
luv B duck*v*
在我最美麗的過去裡;慶幸當中有你.
不哭到微笑不痛快;)
czY_bear
暱稱: -★啤×bearz-
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 1155
今日人氣: 22
累積人氣: 10839