今日又要番sb囉
已成自然了吧..大概已經習慣啦
朝朝都係六點半起身...之後答地鐵
已經好好習慣啦...上左4堂之後
就食野啦好快呀....答車去左華仁書院玩呀
一在堆無無唯唯既小練習.....玩family''but'河
好似整親..不過無大問題
仲使問既我都會輸嗎...無得輸呀
之後玩鬥快食西瓜.....又無得輸啦
將軍澳西瓜刨呀...廢既咩
玩水戰呀....最慘既活動呀
乜都濕晒囉.....答車去到將軍澳
慘呀!!!