一個禮拜我番左大六呀!!成個禮堂比左部電腦呀.,.
成日同家榮仔打機.同打牌好鬼悶呀....
不知不覺離開左sb一個禮拜啦...雖然仲係好掛住班fd同staff但係新既一年又開始啦
sb既生涯睇黎要暫停一段時間啦...希望下年仲見到你地啦.