今朝起唔到身呀.....抽筋呀.
去了飲tea...番到屋企好悶呀
算啦....去洗錢啦
同helen去溜下冰啦
咦咦......原來呀louis冇走喎好彩無掛住佢姐
三點開始溜....完的時候=''=感覺只有一個好想死呀