今朝同徐yan,32 go kf6運場地,唔知佢有冇黎睇呢~
去到集完隊就去左我地個岡,2、3、5 & 佩同我係同一個岡~呵~
之後勁mo聊成朝唔知做咩,就係係咁企,我地"dup"過2次左右ja~2、3、5都冇乜野做ja播~
我地要帶safe hat,勁核突....之後澤哥同呀to 好搞笑呀~
去左kwai廣食lun,幾好食播~之後一路行一路同呀吉睇細&芝d相~好鬼q呀!!!!>3<
之後行過一間寵物店,有個人抱住左隻好得意ge狗呀!!!!丫!!!!好q呀!!!(我一見到得意cat,dog,就唔知點表達,so會想抓人...^^")
之後返返去隻隊,又守岡,但係今次個岡係冇野做...= = sit到我訓著左...天呀....>< 之後同我地班d人打氣。
我地呢邊收隊喇,就去陪呀yan~傻yan...= = 之後就同呀吉一齊行去kwai廣,then分道,薯媽今日同我地一齊by mtr呀~^^ 之後我地落左mtr,留低寂寞的薯媽.......><
番到黎,即沖涼,leg"bike"喇..........
p.s.:今日見到2個村姑呀....好多人一齊異口同聲話:村姑呀!!! =o=" 仲有令女呀....我地sch真係多奇人異事....=0=