|
今日係6運最後一日,因為32要7:40返到,so得我同徐yan返,我地25分出門口,45到喇,32早咁多出...= =真慘....
今日係標槍岡,開頭就叫我睇住d運動員唔好俾佢行返後怕危險;一陣又話睇住條隊後面唔好俾人行,又話怕危險,足足俾佢up黎up去,做得邊樣呀!?
then做左陣俾槍,話如果有人係草地就唔好俾槍住,咪冇俾囉!!罵罵罵!!罵乜q呀!!!?死組長!!
之後又要我地汁槍,支槍又重又長,有時仲插左入去草地度,係咁叫人快快快,咁叻你做丫!!你地(組長&teacher)就得個睇字,但係係咁叫人做野!!!傻ga!!!!!??>o<" 跟著人地攰咪sit陣lo~又話快快快,開工喇!!!之前又唔俾23sit chair wo~都唔知有冇搞錯ga!!! 汁汁下槍我見到佢wo!佢有黎睇呀~he
我承諾:我下年如果仲係CZM讀,我一定唔會再做工作人員ga喇!!!><
終於到左lunch喇!!>3< 去吉野家,佢地唔見哂,得我同呀吉去。行行下,又見到佢wo~of coz佢又係去食lunch啦~
之後去到k廣見到秀秀,原來佢係度等我地~
之後佢地3個buy野先,再到我同呀吉,原本我同呀吉sit ge,點知buy完返黎呀青sit左我個位wo~so就同32sit~
eat完佢地話去wash手,wash完呀青問我幾點,我就順便拉條電話繩出黎,of coz係拉個電話出黎,點知梁偉民係前面wo,睇到,之後佢係咁打眼色,我就即刻收番埋佢,扮哂野話:嘩~果件3幾令~
之後冇事啦,但係佢地仲驚過我,我覺得我冇意識驚wo~...=o="
then成個afternoon就同39,23,7彩佢地返blue house,之後坐坐下,果個黃馨馨molala同我講話我要跑社際,我話y我唔知ga!?邊個write我ga?佢仲要扮冇知咁話我唔知呀~之後咪落去睇list lo~我同23都要wo~最後我地講掂左,唔使跑。
本來你地過黎同我講,問我跑唔跑,我會答應你,一黎係咁;2黎,你地molala寫我地個名落去,又冇問過我地,咁算點呀!?3黎,仲要係黃馨馨啦我落手tim!更+興!!! 但係最後都有第1啦佢地~ 黑雞又問我y唔跑,我都一樣係咁同佢講。
癟奈,到班際喇,我地勁緊張!!!之後同徐茵say hi!叫+油~到左最後.......T^T 我地3c第一呀!!!!!>3<好感動呀!!!!!!我地係3連冠呀!!!!!!!徐茵龜b我愛你地呀!!!>3<呀水呀狗好勁呀!!!!之後龜b過黎拎番d野,見到佢wo~係度睇賽事啦佢!之後就同徐茵傾左陣,佢地就返社喇!
之後閉幕禮,講到我訓左.....=。=zZZ 之後頒獎,我地blue houes第3,算係咁啦,好過上年~唉~我地都話冇眼睇呀....."=x= 放喇,居然俾我見到林永鉅wo~哈~好奈冇見喇!!!
at night,同呀吉傾電話傾到12點度,就訓喇,因為係11點之後,我發覺我一邊腦訓着左,另一邊腦答緊佢,so我地話聽朝先傾~哈
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |