●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2005 年 10 月 14 日  星期五}
*出生時間︰2005-10-14 02:52 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,3連冠呀!>3<"

 今日既心情 -  , 今日天氣:晴天

今日係6運最後一日,因為32要7:40返到,so得我同徐yan返,我地25分出門口,45到喇,32早咁多出...= =真慘....

今日係標槍岡,開頭就叫我睇住d運動員唔好俾佢行返後怕危險;一陣又話睇住條隊後面唔好俾人行,又話怕危險,足足俾佢up黎up去,做得邊樣呀!?

then做左陣俾槍,話如果有人係草地就唔好俾槍住,咪冇俾囉!!罵罵罵!!罵乜q呀!!!?死組長!!

之後又要我地汁槍,支槍又重又長,有時仲插左入去草地度,係咁叫人快快快,咁叻你做丫!!你地(組長&teacher)就得個睇字,但係係咁叫人做野!!!傻ga!!!!!??>o<"    跟著人地攰咪sit陣lo~又話快快快,開工喇!!!之前又唔俾23sit chair wo~都唔知有冇搞錯ga!!!  汁汁下槍我見到佢wo!佢有黎睇呀~he

我承諾:我下年如果仲係CZM讀,我一定唔會再做工作人員ga喇!!!><

終於到左lunch喇!!>3< 去吉野家,佢地唔見哂,得我同呀吉去。行行下,又見到佢wo~of coz佢又係去食lunch啦~
之後去到k廣見到秀秀,原來佢係度等我地~
之後佢地3個buy野先,再到我同呀吉,原本我同呀吉sit ge,點知buy完返黎呀青sit左我個位wo~so就同32sit~
eat完佢地話去wash手,wash完呀青問我幾點,我就順便拉條電話繩出黎,of coz係拉個電話出黎,點知梁偉民係前面wo,睇到,之後佢係咁打眼色,我就即刻收番埋佢,扮哂野話:嘩~果件3幾令~

之後冇事啦,但係佢地仲驚過我,我覺得我冇意識驚wo~...=o="

then成個afternoon就同39,23,7彩佢地返blue house,之後坐坐下,果個黃馨馨molala同我講話我要跑社際,我話y我唔知ga!?邊個write我ga?佢仲要扮冇知咁話我唔知呀~之後咪落去睇list lo~我同23都要wo~最後我地講掂左,唔使跑。

本來你地過黎同我講,問我跑唔跑,我會答應你,一黎係咁;2黎,你地molala寫我地個名落去,又冇問過我地,咁算點呀!?3黎,仲要係黃馨馨啦我落手tim!更+興!!!  但係最後都有第1啦佢地~  黑雞又問我y唔跑,我都一樣係咁同佢講。

癟奈,到班際喇,我地勁緊張!!!之後同徐茵say hi!叫+油~到左最後.......T^T         我地3c第一呀!!!!!>3<好感動呀!!!!!!我地係3連冠呀!!!!!!!徐茵龜b我愛你地呀!!!>3<呀水呀狗好勁呀!!!!之後龜b過黎拎番d野,見到佢wo~係度睇賽事啦佢!之後就同徐茵傾左陣,佢地就返社喇!

之後閉幕禮,講到我訓左.....=。=zZZ         之後頒獎,我地blue houes第3,算係咁啦,好過上年~唉~我地都話冇眼睇呀....."=x=        放喇,居然俾我見到林永鉅wo~哈~好奈冇見喇!!!

at night,同呀吉傾電話傾到12點度,就訓喇,因為係11點之後,我發覺我一邊腦訓着左,另一邊腦答緊佢,so我地話聽朝先傾~哈

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]