●如果可以恨*你 "" 全力痛恨*你 ! 連遇﹏上亦要○ [ 躲避 ]
『如有侵權先說聲抱歉,如果我知道或請您留言,會馬上刪除』註``部份圖片來自FUNGFOREVER''
czmCathy
暱稱: ●×[ 愛。逸文ψ "
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
366天* 之 1年...
365天* 之 9號波
364天* 之 停電
361天* 之 WT IS LOVE...
338天* 之 唉!
文章分類
全部 (594)
BiRThDAy*! (8)
CE*DaY (3)
HaPPY*! (23)
SaD*... (18)
出去D0 HW / 溫書*! (2)
平日*! (24)
返工*dAY! (7)
補習天*! (1)
歌詞*! (9)
未分類 (499)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
1. FungForever
bosco ' web site
阿怡 's web site
賀軍翔國際會社
自訂欄位(一)
尚無任何內容
每月文章
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

日 記 の 出 生 日 期 : {2006 年 1 月 18 日  星期三}
*出生時間︰2006-01-18 10:22 PM 

**[[,,沒有屎吉的日子,回顧...

 今日既心情 - 不安 , 今日天氣:晴天

14號 + 15號:同吉去mk睇+buy3,又去探訪m叔叔。

16號:派中文聆聽,展里答左題野,話如果青少年諗歪左會點,佢居然話...會強女女女女人.....(<=自己諗咩字,)笑死!!!小息,手abc答defgh/\/\丫+專ttt頁xx豆......>0<"(自製亂碼)

   還有,我諗清楚,呢個係自由,關我鬼事,但...我唔希望我係代替的.......

17號:吉病了.....eng,我then!!又唔派GE.....妖!!!  epa,派chocolate!i love it!可惜,吉不能吃.....pe,打羽毛球,吉不能打.....我俾yan打中了.....><"傻ge!狂meet人ge ~ T^T

18號:今日...eng,派GE,fail了.....唉...預左....   chin,月有陰晴圓缺.....但願人長久,千里共蟬娟......就係咁訓左半個中.....
           小息後,彭sir 好似啞左咁......又塞本大野俾我地,玩咩....今日係咁今個week之中最多書的一天.....

            pth,派paper,83分耶!!!(你說會不會.....!?)     lunch,同1,2,4,5,28,30搭木台,因為得我同呀青2個食.......俾30笑死,亦想打死佢,點鋸排ga佢!!??同人與別不同!!!係咪et黎架!!唉!!!爸爸話教你又唔學,第時出去同d客食飯,俾人笑啦你~

           西史,嘩!!渣渣發現左d野...ms lo車長,快車未到站播....!!!話就話唔好傳出去,點知渣渣果邊,一傳十,十傳四十,全班都知咁滯......ms lo就係咁,俾我地笑左一堂都唔知,唉~有人煲濃了粥......

           hec,整埋隻吉,就交lu,sit左差唔多一堂,ms話教我地做鈕門.....o....打中.....choir,企左一個中.....

          放左同yan吉去buy野,then落kwai fong,搵到佢地,之後就返家。

 

期待聽日bbq.....最後一年喇.....大家要開開心心玩埋佢!!理佢三七廿一!!!

---------------------------------------------------------------------------

多謝光臨*!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Q: 點解會有[沒有屎吉的日子]!?
A: 因為當初知道屎吉要RE喇,啫係以後我既日子,
    都會少左好多好多屎吉既陪伴,MOLALA UP下
UP下,我就問:[Q:{沒有余潁心的日子!?} 屎吉就話好呀!]
由於8月24號之後,屎吉先吾使再返學,所以成立(7月4號)果日至8月24號,
先由[最後和屎吉孖公仔的日子]開始。到底沒有屎吉的日子,可以數到幾多日!?
100日?一定吾止啦!! ; 1000日!? 吾知WO...
讀吾到中六,應該會變成[離開屎吉的日子]掛...!
希望吾會啦*!

睇完喇 !? 睇吾睇返前一日呀!? 拉落D啦!

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

 






訪客留言 (返回 czmCathy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]