|
琴日pe跨欄,簡頭係度講笑話,笑死左!!!
今朝返到去先知冇帶eng ws...嗚....勁抄。落去集會。reading堂睇左陣書。
chem,冇聽書....唉... // eng,抄左冇事wo~ 成堂冇訓~哈。// 小息,去左b班搵薯媽yan,我同yan個博頭都好痛...咁怪ge...?
bio,落lab,我地張[木台]有成8個人,好搞野。之後今日榮榮拎左棚骨出黎教我地,笑鬼死,個下巴有彈性,d手腳可以好柔軟咁郁。放左我同周yan勁玩棚骨,笑到死死下!!!之後又幫佢做瑜+,整到佢0空打坐,笑鬼死!!!之後吉of coz話我地傻,之後榮榮好驚我地整欄棚骨,我地話梗係要幫佢活動活動下啦,一個月都吾知可吾可以出黎活動一次!!笑死喇!!
lunch,食完飯就係4c傾下計,上econ x2,眼訓到我嘔白泡。唉,又俾人話,點知望下後面,成堆訓緊。之後係度畫張time table,俾人收x左!!!丁!!!要我寫解釋信!!!c的!!!eeeeeeeeeeeeee!!!!!點解連Sir咁nice你咁嘟ga!
maths,光梁俾d人訓左陣,之後佢話佢以前個老師話我地咁好辛苦點點點。總之今日佢做左好多人做ge野。
中文,問書。 // 放學,choir,講左陣就放lu。之後同吉等小bus返大wo口,返到去呀雞都到左,so佢又自己去MTR了。
返hm,call返薯媽,講起博頭痛,佢又係,吾係呀ma!?啫係關跨欄事,但係腳吾痛反而博頭痛~?><"
---------------------------------------------------------------------------
多謝光臨*!
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
P.S. : 個版裝修完,清哂舊野,開學後可能會好奈先再裝修LU*!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |